Citat:
Ursprungligen postat av
giftpaddan
Högerextremister, nazister, fascister. Så noggrann är jag faktiskt inte med klassificering när det gäller enskilda klassfiender och det blir knappast ett misstag av RF om de slog någon som inte vill kalla sig nazist utan "bara" är högerextremist.
Nu är det ju dock fortfarande så att totenkopf är en SS-symbol...
Att antirasister har klumpat ihop North Brigade i ett dokument tillsammans med andra eventuellt högerextrema grupperingar är ju inget bevis i sig, hela den kopplingen grundas enbart i att man använder en totenkopf vilket jag vill mena inte alls är något starkt bevis. Jag kan verkligen inte hitta någon annan koppling än det, kan du?
En utländsk kille blev misshandlad på öppen gata av självutnämnda antifascister och detta jublar extremvänstern över med motivering att han hade "fel" kläder på sig som då skulle vara en tydlig indikation på att han var "nazist". Killen kan ju lika gärna varit fotbollsfantast som tillhör eller stödjer en supportergrupp som håller på samma lag som han själv, utan att lägga någon större värdering i loggan.
Alla är ju inte lika duktiga kryptologer såsom träskvänstern som närmast kan liknas vid foliehattarna som ser trianglar, ögon, ugglor, pentagram, siffror, handgester, dödsskallar, äpplen och obelisker överallt för att sedan tjuta ILLUMINATI likasom när vänstern tjuter NAZISM.