2013-09-16, 18:07
Medlem
Jag började med Ergenyl för ett tag sen, inte alls länge sen, enbart någon vecka sen, utskrivet just för min ångest bara, har ingen bipolär diagnos eller något åt det hållet någonsin, och har aldrig reflekterat över att jag skulle just vara en person som har den typen av sjukdom. Men idag så var jag ute på "stan" och var helt plötsligt så jävla uppvarvad, kände mig munter men pratade sjukt fort och var uppskruvad som satan, bytte samtalsämnen till om helt random saker hela tiden, och min flickvän kände liksom knappt igen mig, då jag oftast snarare är normal till fåordig kanske man kan säga, och jag visste inte varför det var, jag tänkte först "hmm, tänk om jag har fått så jävla mycket energi av mitt magnesiumtillskott jag började med redan?!?" (Yeah right... började med det samma dag) och sen kom jag på att jag inte hade tagit min eftermiddagsmedicin, brukar ta den 14:30, och nu var klockan runt 17 när jag började märka att jag började bli skum...
Och jag undrar, är det Ergenylens "utsättning" som ger dom symptomen, eller är det här ett tecken på att jag faktiskt har bipolära/cyklotymiska drag? tycker mig känna igen mig när jag läser om Cyklotymi men det är ju omöjligt och praktiskt taget onödigt att få en diagnos på det, det är inget som besvärar mig, jag bara är generellt nyfiken på det här, för det var något helt nytt för mig! Någon som har någon idé?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in