2011-02-03, 13:54
Medlem
Salorms avatar
Ja just det, om inte det redan är avhandlat iomed alla dessa sidor så är Alice Cooper DIF.

http://www.youtube.com/user/ThaAngel...10/zaPWwS58KMM
Citera
2011-02-10, 21:03
Medlem
David.s avatar
Priset i kategorin årets bubblare går till...

... Kate Perry?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/Gm...atyPerry17.jpg
Citera
2011-02-10, 21:15
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-J
Några som suportar Sunderland AFC.

- Neil Tennant (Pet shop boys)
- Björn Hellberg
- Mark Webber (F1)

Övriga.

Ozzy Osbourne sägs vara Aston Villa.
Paul McCartney är Everton och hans ex fru Sunderland.

McCartney har sagt att han gick över till Liverpool när dom började bli framgångsrika.
Citera
2011-03-16, 11:33
Medlem
igelkotten85s avatar
BULLSHIT!!! Hatar kändisar som säger sig tillhöra något specifikt lag Typ matt Damon håller på Chelsea, yeah right! ofta han är mycket insatt i vad som händer i klubben, han har väl nån förnäm kändis-polare som bjuder in honom till matcher, kan lika gärna vara Arsenal han "håller" på. Spyr fan galla över våra s.k kändisar här i Sverige, mest äckliga f#tt-bröderna Birro, poeterna är lixom "romanistas", iallafall Marcus, men håller även på ifk norrköping och gais...ehh...FAIL!! Torkel Petterson håller på MFF... Låter lite...knasigt va?
Nä, tacka vet jag kändisar som man vet är ÄKTA med sitt supporterskap, som Lennart Johansson-AIK,"Fjodor"-AIK samt Danny Dyer-West Ham, ett litet urval bara av ytterst få kändisar som man vet är riktiga supportrar. Totti bör också nämnas som en äkta Roma-supporter fast han spelar i klubben är, han äkta. OCH Alan Shearer, riktig NUFC-fan sedan barnsben.

OM MAN HÅLLER PÅ ETT LAG SKA MAN FAN FÖLJA LAGET I ALT SOM HÄNDER, GÅ PÅ MATCHER,INTE HEJA PÅ EN JÄVLA MASSA LAG OCH KALLA SIG SUPPORTER!
Citera
2011-05-06, 16:07
Medlem
Plura. thomas brolin. JO-Waldner. stefan sundström. petter. daddy boastin. familjen skarsgård. persbrant. 250 kg kärlek. weeping willow mm mm. är trogna bajenfans och ses ofta på söderstadion. vissa mer än andra. de du sa om att matt damon håller på chelsea. haha ofta någon är insatt i vad som händer i engelska klubbar. att hålla på ett lag som man inte ens vet när dom spelar sin nästa hemmamatch är ju bara patetiskt. barcelona chelsea och alla dom andra klubbarna är PLAST plastklubbar som lever på plastsupportrar från andra länder. tex när jag var med några polare i barca så kan jag säga att det var 70% popcornsupportrar från andra länder och klack hade dom inte. ända gången de vart tryck på camp nou var när det vart mål.
Citera
2011-05-06, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David.
Priset i kategorin årets bubblare går till...

... Kate Perry?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/Gm...atyPerry17.jpg

Hennes kille håller på West Ham.
Citera
2011-05-06, 16:35
Medlem
Beserwissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papajoe
Plura. thomas brolin. JO-Waldner. stefan sundström. petter. daddy boastin. familjen skarsgård. persbrant. 250 kg kärlek. weeping willow mm mm. är trogna bajenfans och ses ofta på söderstadion. vissa mer än andra. de du sa om att matt damon håller på chelsea. haha ofta någon är insatt i vad som händer i engelska klubbar. att hålla på ett lag som man inte ens vet när dom spelar sin nästa hemmamatch är ju bara patetiskt. barcelona chelsea och alla dom andra klubbarna är PLAST plastklubbar som lever på plastsupportrar från andra länder. tex när jag var med några polare i barca så kan jag säga att det var 70% popcornsupportrar från andra länder och klack hade dom inte. ända gången de vart tryck på camp nou var när det vart mål.
Han är gnagare.
Citera
2011-05-06, 16:45
Medlem
Shakira är såklart Barca-fan nu när hennes pojkvän Piqué spelar där.

Såg dock inte ut så för några år sedan: http://ss11i01.stream.ip-only.net/im...e1129b6f4783b7
Citera
2011-05-06, 16:49
Medlem
MartinStLouiss avatar
Lebron James håller ju på Liverpool, och har nu köpt in sig i klubben.
Steve Harris (bassisten i Iron Maiden) är ett West Ham United-fan
Citera
2011-05-06, 18:56
Medlem
BabySailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papajoe

För att dem gjort sig av med dem eftersom det inte platsar bland alla turister.
Citera
2011-05-08, 22:33
Medlem
Det brittiska kungahuset?
Karl Pilkington?
Hugh Grant?
Citera
2011-05-09, 00:19
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonsa
Det brittiska kungahuset?
Karl Pilkington?
Hugh Grant?

Apelsinhuvudet håller på United och Hugh Grant säger sig hålla på Fulham. Har inte full koll på kungahuset, men jag vet i alla fall att någon i familjen ska vara Arsenal-supporter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in