2013-09-17, 07:17
Medlem
Det är som vanligt i Norrköping.

Det läcks väldigt lite. Jag vet inte om det är för att klientelet är för snävt - Så det resulterar i att det går inavel och de anävnder inte flashback - eller så är de som vet för rädda för att yppa en stavelse? I vilket fall som helst så verkar ju dessa personer ta kål på varandra eftersom de förekommer i olika skjutningar omvartannat.

Kort OT , men vilka har de svarta tröjorna med massor av tryck på och NORRKÖPING i gult/vitt på ryggen? Sett K×nt K×ogen K#Karlsson same M#dhi Motb#rgare Zeto#ni med sådana.
Citera
2013-09-17, 07:22
Medlem
leenies avatar
Vad finns det for skumt dar i narheten av Trotzeligatan / Albrektsvagen?
Har kompis som bor i narheten och trodde att det var ett hyfsat bra omrade i Norpis?
Citera
2013-09-17, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leenie
Vad finns det for skumt dar i narheten av Trotzeligatan / Albrektsvagen?
Har kompis som bor i narheten och trodde att det var ett hyfsat bra omrade i Norpis?

Läs mina tidigare inlägg i tråden. Det är inge skumt.
Citera
2013-09-17, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balka
Känns som att detta kan ha en koppling till skottlossningen.

Brutal misshandel http://www.nt.se/nyheter/?articleid=8793188

Står la i artikeln att han var kvar på sjukhus på måndagen och borde inte ha varit på albrektsvägen.
Citera
2013-09-17, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Står la i artikeln att han var kvar på sjukhus på måndagen och borde inte ha varit på albrektsvägen.

Han har lämnat sjukhuset, men jag tror inte heller att misshandeln är sammankopplad med skjutningen.

http://www.nt.se/nyheter/?articleid=8793258

Känd sedan tidigare, tydligen, men inte medlem i något organiserat gäng?
Citera
2013-09-17, 11:30
Medlem
direwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powers55
Som jag skrev svaret är självklart. Det dröjer inte länge innan någon oskyldig åker på en kula i huvudet.
Ingen ändring kommer ske på många år, kommer bara bli värre.

Det har du rätt i. Verkar inte finnas någon politiker i Nrkpg som tar upp det heller.
Citera
2013-09-17, 17:31
Medlem
Ren och skär misär är vad som pågår i min hemstad , jag har för längesedan flyttat därifrån men personen som blev skjuten är en s.k "kändis" i drogvärlden. Jag har mina aningar men vågar inte lägga en gissning just nu . Återkommer om jag vet något mera!

P.S Värt att tillägga är ju att det är inte alltid åldern stämmer överens med personerna ifråga!
Senast redigerad av Horsemackan 2013-09-17 kl. 17:34.
Citera
2013-09-17, 19:30
Medlem
Han skall ha burit skottsäker väst som skall ha räddat honom, så flera skott avlossade?
Citera
2013-09-17, 19:31
Medlem
CrilleKexs avatar
Är det verkligen ingen som sitter på BO's namn än?
Citera
2013-09-17, 19:41
Medlem
Rebellion79s avatar
Invandrare? eller svenskar? Out*aws?

Någon måste veta något, ni som inte har avslöjande namn på Fb ut med det nu
Citera
2013-09-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Han skall ha burit skottsäker väst som skall ha räddat honom, så flera skott avlossade?

Ja, han bar väst. Min källa bland sjukhusets personal kunde dock inte berätta om huruvida den fångat upp en kula eller inte.
Citera
2013-09-17, 20:07
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaghetti
Ja, han bar väst. Min källa bland sjukhusets personal kunde dock inte berätta om huruvida den fångat upp en kula eller inte.
Har de berättat var på kroppen han vart träffad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in