Det läcks väldigt lite. Jag vet inte om det är för att klientelet är för snävt - Så det resulterar i att det går inavel och de anävnder inte flashback - eller så är de som vet för rädda för att yppa en stavelse? I vilket fall som helst så verkar ju dessa personer ta kål på varandra eftersom de förekommer i olika skjutningar omvartannat.
Kort OT , men vilka har de svarta tröjorna med massor av tryck på och NORRKÖPING i gult/vitt på ryggen? Sett K×nt K×ogen K#Karlsson same M#dhi Motb#rgare Zeto#ni med sådana.
Vad finns det for skumt dar i narheten av Trotzeligatan / Albrektsvagen?
Har kompis som bor i narheten och trodde att det var ett hyfsat bra omrade i Norpis?
Vad finns det for skumt dar i narheten av Trotzeligatan / Albrektsvagen?
Har kompis som bor i narheten och trodde att det var ett hyfsat bra omrade i Norpis?
Läs mina tidigare inlägg i tråden. Det är inge skumt.
Som jag skrev svaret är självklart. Det dröjer inte länge innan någon oskyldig åker på en kula i huvudet.
Ingen ändring kommer ske på många år, kommer bara bli värre.
Det har du rätt i. Verkar inte finnas någon politiker i Nrkpg som tar upp det heller.
Ren och skär misär är vad som pågår i min hemstad , jag har för längesedan flyttat därifrån men personen som blev skjuten är en s.k "kändis" i drogvärlden. Jag har mina aningar men vågar inte lägga en gissning just nu . Återkommer om jag vet något mera!
P.S Värt att tillägga är ju att det är inte alltid åldern stämmer överens med personerna ifråga!
Senast redigerad av Horsemackan 2013-09-17 kl. 17:34.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!