2016-06-25, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Med anledning av en annan tråd här i forumet och lite allmänna inlägg från killar/ män om att kvinnor bör "ställa upp" på sex trots att de inte har lust eller njuter av sexet, så blev jag lite nyfiken på att fråga:

Hur skulle det kännas att ha sex med en tjej som ni vet ställer upp fast hon egentligen inte vill ha sex med er?

Om man tänker sig att tjejen helt enkelt lägger sig på rygg, särar på benen, glor upp i taket och tänker på annat medan hon väntar på att ni ska bli klara, skulle ni kunna genomföra ett samlag då? Skulle det kännas bra efteråt i så fall?

Gör det någon skillnad om det är er flickvän, dvs någon som åtminstone ibland faktiskt vill ha sex med er, eller någon annan tjej som aldrig funnit er attraktiva, utan bara ställer upp på ett barmhärtighetsknull?

Om man tänker sig att det är en flickvän, tror ni att sexlivet kommer bli bättre eller sämre på sikt av att tjejen ställer upp på sex när hon inte vill och inte njuter?

Syftet med tråden är att undersöka hur vanligt det är att killar önskar att tjejer ska "ställa upp". (Givetvis inser jag att flashback inte är så representativt)

Jag hoppas att moderatorer kommer att hålla med mig att all diskussion om sexköpslagens vara eller icke vara är OT i tråden, därför ber jag er vänligen att ta era argument för lagliga sexköp till en av era andra 148 trådar i ämnet.

Har du suttit här i mer än tre år och bara skrivit i trådar om kvinnor...

Som jag ser det berör denna fråga 90% av alla mer "seriösa" relationer i min omgivning, om nu parterna i dessa relationer av idag ska ha sex över huvud taget. Så hela din fråga är skev och konstig, ungefär som att allting annat i dessa människoliv är bra och allt finns på rätt plats osv, men att en kvinna då råkar sakna lust. Det fungerar inte så i verkligheten.

Svara själv behöver jag inte ens göra då det är en vanföreställning du sprider.
Citera
2026-01-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Med anledning av en annan tråd här i forumet och lite allmänna inlägg från killar/ män om att kvinnor bör "ställa upp" på sex trots att de inte har lust eller njuter av sexet, så blev jag lite nyfiken på att fråga:

Hur skulle det kännas att ha sex med en tjej som ni vet ställer upp fast hon egentligen inte vill ha sex med er?

Om man tänker sig att tjejen helt enkelt lägger sig på rygg, särar på benen, glor upp i taket och tänker på annat medan hon väntar på att ni ska bli klara, skulle ni kunna genomföra ett samlag då? Skulle det kännas bra efteråt i så fall?

Gör det någon skillnad om det är er flickvän, dvs någon som åtminstone ibland faktiskt vill ha sex med er, eller någon annan tjej som aldrig funnit er attraktiva, utan bara ställer upp på ett barmhärtighetsknull?

Om man tänker sig att det är en flickvän, tror ni att sexlivet kommer bli bättre eller sämre på sikt av att tjejen ställer upp på sex när hon inte vill och inte njuter?

Syftet med tråden är att undersöka hur vanligt det är att killar önskar att tjejer ska "ställa upp". (Givetvis inser jag att flashback inte är så representativt)

Jag hoppas att moderatorer kommer att hålla med mig att all diskussion om sexköpslagens vara eller icke vara är OT i tråden, därför ber jag er vänligen att ta era argument för lagliga sexköp till en av era andra 148 trådar i ämnet.
Faktum är, den man som är ihop med en kvinna som får orgasm varje gång, han vill sällan lämna henne, den kvinnan kan komma undan med en hel del..

Jag har varit i situationen att hon bara spelade med och sas "ställde upp". Hemskt, bedrövligt, kände mig smutsig när jag började inse det. Ett mycket långt förhållande tog slut då, jag gick min väg.

Men också fått erfarenheten av mitt första stycke och blev blind för rätt uppenbara saker i efterhand. Rejäl mismatch, förblindad av sex.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-01-22 kl. 18:18. Anledning: Tillägg
Citera
2026-01-22, 18:21
Medlem
EnflygandeKos avatar
Skulle inte vara bekväm alls och hellre avstå helt om hon inte heller var mer på det. Vill inte att sexet ska vara ett tvång på något sätt. Det ska vara på bådas gemensamma beslut. Så skulle aldrig tjata mig till sex känner jag. Hade inte känts sexigt/skönt eller upphetsande.
Citera
2026-01-23, 06:39
Medlem
Huntsmans avatar
Nä, det funkar inte.
Skulle bli som att spela biljard med ett rep...
Citera
2026-01-23, 06:52
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Skulle aldrig någonsin göra så mot någon tjej jag älskar, aldrig i livet och förstår inte att hur så många killar kan hålla på och pressa deras tjejer till sex.
Citera
2026-01-23, 08:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Killar - hur skulle det kännas att tjejen ställer upp fast hon inte vill?

Har aldrig haft det minsta problem med det. Nej, det är ju däremot tämligen eggande när kärringen bara ställer eller lägger upp sig och låter sin man begagna hennes kropp om det nu råkar vara lite otakt med sexlusten. Och för mig är det självklart att man går till sin kvinna när kotten bultar, och inte låser in sig på muggen och skinnar. Och jag tror nog nånstans att kvinnor också föredrar det?
Citera
2026-01-27, 10:44
Medlem
pillowfighters avatar
Kort svar. Helt skit. Enormt avtändande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in