Citat:
Ursprungligen postat av
Hpxl
Sitter på jobbet och diskuterar problem med 4g i skärgården, ingarö. Personens partner får väldigt dålig mottagning på 4g usb dongel i laptop och 4g mobil. En gissning av mig var att 4g nätet inte är särskilt uppbyggt än. Han har även en asus mobil. Kan man slå om till 3g eller är det enbart hårdvarurelaterat?
Skriver från mobilen så ursäkta stavning och att det är kortfattat.
Du kan slå om från 4g till 3g på telefonen, s4an har inga problem med det.
Vilken operatör är det som gäller? Det är ju Telia & Tele2 som har den bästa 4g uppkopplingen i Sverige.