2013-09-14, 01:26
Medlem
Surtjurens avatar
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/anderslindberg/article17469795.ab

Hah, tillåt mig att skratta när man läser denna artikel samt ser deras oporffesionella paintsammansatta bild av Jimmie
Citera
2013-09-14, 01:29
Medlem
bombaccis avatar
Ja det var en dålig artikel. Dåligt journalistiskt arbete när man så oreflekterat gör uttalanden om partier.

Är inte medlem i SvK men vore roligt om sd och frimodig kyrka gjorde bra ifrån sig.
Citera
2013-09-14, 01:31
Medlem
H8erfisternators avatar
Skön diss på alla religösa personer
Citera
2013-09-14, 01:31
Medlem
Vill ha citat. Avskyr Aftonbladet.
Citera
2013-09-14, 01:37
Medlem
H8erfisternators avatar
Anders Lindberg aka Fittmongot från söder skriver

Eftersom valdeltagandet i kyrkovalet är lågt är det idealiskt för ett litet men väl sammansvetsat rasistparti. Sverigedemokraterna har därför satsat som aldrig förr.

Det enda som kan stoppa *Sverigedemokraternas framfart är att fler går och röstar.

Kyrkan är, och har i hundratals år varit, en central del av det svenska samhället. Antidemokratiska krafter har länge verkat för att ta bort det demokratiska inflytandet till förmån för någon form av *expertstyre.

Kommer de högerkristna lyckas vrida klockan tillbaka när det gäller jämställdhet och homosexuellas rättigheter?

Sammanfattningsvis, röstar du inte som fittmongot är du Antidemokratisk, Röstar du inte som Andreas Lindberg är du "Rasist". Röstar du inte på Obama är du Rasist.
Citera
2013-09-14, 01:38
Medlem
Tror du att Jimmy har gjort den bilden på sig i paint? hur jävla efterbliven ska man få vara för att få uttala sig på FB ? Självklart är det ju någon på aftonbladets redaktion som med grisfingrarna knåpat ihop den.
Citera
2013-09-14, 01:41
Medlem
H8erfisternators avatar
"Åååå nej, Han röstar inte som ja, aja då är han Rasist, bög, antidemokrat, satanist och dum i huvudet, bäst jag skriver en text för att jävlas med folk, huhuh."
Citera
2013-09-14, 01:44
Medlem
Surtjurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yozimmer
Tror du att Jimmy har gjort den bilden på sig i paint? hur jävla efterbliven ska man få vara för att få uttala sig på FB ? Självklart är det ju någon på aftonbladets redaktion som med grisfingrarna knåpat ihop den.

hahahaha vad tror du själv? Var dåligt skrivet av mig men läs det igen så förstår du nog
Citera
2013-09-14, 01:50
Medlem
usb3s avatar
Haha, har någon på AB gått en kurs i paint eller. Reagerade även på denna bild: http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/17462021/485/normal/b53eaf6be9bb5/ledare.jpg där de för säkerhets skull skrev ut att bilden var ett montage.
Citera
2013-09-14, 01:57
Bannlyst
Hahaha. Bilden. Är. Ovärderlig
Citera
2013-09-14, 08:10
Medlem
Att SD satsar på kyrkovalet som aldrig förr säger iofs ingenting: de har tidigare knappt satsat på det och har idag mer pengar än de någonsin tidigare haft.

Ungefär som att säga att så gammal som jag är idag har jag aldrig varit...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in