Det hände en jävla skum grej nyss, jag satt och pratade med en polare i min iphone på tunnelbanan,
så hamnar jag i en tunnel och samtalet bryts, nu till det skumma, då ska jag självklart ringa upp min polare igen, och kollar ner på skärmen och trycker upp numret och namnet, tonerna hinner inte komma fram, och DÅ HÄNDER DET, jag hör ett jävla konstigt ljud i luren, låter som någon som står i ett kök å slår med kastruller typ, det är svinsvårt att förklara det var bara ett konstigt bakgrundsljud, så säger en kvinlig röst: Hallå ? och jag lägger på luren... Samtidigt har polarn försökt ringa upp mig samtidigt, och jag får upp det klassiska medelandet att xxx har försökt nå dig och så får man ringa 333" och jag undra vad i helvete hände där?!?
kan luren vara lyssnad ?! eller var det bara en felkoppling ? kanske blev generalfel i ledningarna när vi båda två försökte ringa upp varandra samtidigt ?
__________________
Senast redigerad av Noax83 2013-09-13 kl. 17:36.