2013-09-11, 14:16
Medlem
JerryCottons avatar
Är det så att det inte finns någon tråd om detta program? Eller funkar inte sökfunktionen?
Citera
2013-09-12, 13:43
Bannlyst
Det är nog faktiskt att det inte finns någon tråd. Jag har också undrat varför ingen vill prata om detta mycket trevliga program. Vad tycks om nya säsongen hittills?
Citera
2014-11-01, 11:36
Medlem
Trumpeters avatar
Premiär för säsong 4 i kväll. Inga höjdarartister som jag ser det.

Avsnitt 1 av 8. Gäster är Rolandz, Jan Malmsjö, Linda Pira och Stor samt Miriam Bryant.
Citera
2014-11-01, 18:19
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter

Avsnitt 1 av 8. Gäster är Rolandz, Jan Malmsjö, Linda Pira och Stor samt Miriam Bryant.

Inte det starkaste startfältet direkt. Hoppas det tar sig längre fram.
Citera
2014-11-04, 00:45
Medlem
moraltanten88s avatar
bara jag som ryser av det här programmet som leds av den feta pingvinen,

När Linda pira och den andra förortsblatten uppträde framför ett hav av totalt menlösa individer, jag menar 50-60 åringar som viftar på armarna ghettostyle.

Jag skulle hellre bli misshandlad av 3 personer än att behöva sitta genom ett av det här spektaklet, misshandeln skulle gå över fortare och skadorna är ingenting mot den traumatiska upplevelsen som skulle bestå i åratal efter att ha sätt det här spektaklet.''

Jag känner inget annat än skam i kroppen över att vara svensk efter att ha uthärdat 1 minut av det här skiten.

Jag funderar allvarligt talat på att säga upp mitt medborgarskap och flytta till Danmark efter det här.
Citera
2014-11-04, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter

Det var inget startfält som fick mig att se Moraeus program i stället för "Så mycket bättre" denna lördag. Annars tycker jag det är synd att det inte går på söndagskvällarna längre och att det krockar med "Så mycket bättre". Varför skulle "Moraeus med mera" få fler tittare när det konkurrerar med TV4:s publiksuccé? Programmet hade nog vunnit på att ligga kvar på söndagarna!
Citera
2014-11-29, 01:54
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88
bara jag som ryser av det här programmet som leds av den feta pingvinen
Haha
Citera
2014-11-29, 12:07
Medlem
Moltas666s avatar
Det är trist att Kalle Moraeus ödslar sin tid på den typen av ganska usla produktioner. PK-artister så det skriker om det, TV4-Idolmaffian breder ut sig.

Moraeus, som själv är en utmärkt musiker, borde ägna sig åt annat än att vara tramsvärd för en dussinproduktion.
Citera
2014-11-30, 14:25
Bannlyst
Borde heta med flera istället
Citera
2014-11-30, 22:05
Medlem
Svithjods avatar
Tydligen skall programmet ändra namn till Moraeus med negrer till nästa säsong.
Allt för att att på ett bättre sätt spegla innehållet i programmet och vilka artister det är som bjuds in.

Lägg ned skiten.
Citera
2014-12-06, 21:20
Medlem
Nån som vet vad Babsans två kvinnliga dansare (särskilt den mer blonda) heter?
Citera
2015-11-03, 11:16
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Tydligen skall programmet ändra namn till Moraeus med negrer till nästa säsong.
Allt för att att på ett bättre sätt spegla innehållet i programmet och vilka artister det är som bjuds in.

Lägg ned skiten.
Haha

Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Nån som vet vad Babsans två kvinnliga dansare (särskilt den mer blonda) heter?
Jag har en likartad fråga från senaste säsongen, vad hette negressen som körade bakom bakom Isa...hon var sketasnygg

Jag blev imponerad att en förtappad 17 åring f.ö valde att slänga in 80-tals koreografiska dansare bakom sig med som klär sig som häftiga kids med hårband och rosett i könshåret
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in