• 1
  • 2
2005-07-01, 16:32
Medlem
joddla35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Haha proppa i er 40mg BM3 så får ni en rejäl åktur, gjorde nämligen jag igår natt och det var första gången jag prövade psykadelia .

OnT: Hur skiljer sig ett DXM och BM3 rus?

Går inte att jämföra dxm ruset med bm3. Kan beskriva dxm ruset med tre ord..."Fattar fan ingenting"
Citera
2005-07-01, 16:37
Medlem
Shpongles avatar
Rätt bra beskrivning av dxm
Citera
2005-07-02, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Haha proppa i er 40mg BM3 så får ni en rejäl åktur, gjorde nämligen jag igår natt och det var första gången jag prövade psykadelia .

OnT: Hur skiljer sig ett DXM och BM3 rus?

gjort det också.. men jag var ute en del då, borde suttit inne i ett mörkt rum tycker inte det var så jättespeciellt precis men det var roligt o skönt
Citera
2005-07-02, 08:43
Medlem
drajs avatar
Tugga eller svälja det gör mindre skillnad, men du tjänar inget på att tugga det och du kommer inte gilla smaken. 250mg duger att börja på, om du blir sugen på mer så ta en till efter en timma när det börjat färga på.

Ruset sitter i 4-8 timmar om man läser på erowid, men i tillräckligt bra mängd kan du räkna med ett dygn, och i vissa fall flera. Lite lurigt, man kan 3-4 dagar efter en dxm "tripp" tro sig vara helt återställd och nykter, men det kan lika gärna vara tvärtom. Man kan vara redigt snurrig och förvirrad ett tag efter en rejäl dxm-resa. En märklig känsla brukar sitta kvar i mig en vecka eller två efter att ha inmundigat giftet. Kanske är lite individuellt.

Fråga nån kompis om han tycker du beter dig lustigt för att vara på den säkra sidan ^^
Citera
2005-07-02, 08:49
Medlem
Porrpojkes avatar
Inte faan sitter DXM i flera dagar o helst inte en vecka...när jag käkade 2.5 gram så var jag lite bakpundig dagen efter men sen framåt eftermiddan släppte det...du får sluta o skrämma upp folk med att det sitter i halva livet kompis
Citera
2005-07-02, 09:07
Medlem
drajs avatar
Jag försöker inte säga att dxm kommer förfölja dig för all framtid, men det kan ligga och skava i bakgrunden några dagar efter. Jag gjorde själv den tabben.

Hade inmundigat 1.3g dxm och var mer eller mindre tvärbäng i ett dygn. 2 dygn efter att det egentliga "ruset" lagt sig skulle jag iväg och jobba. Dagen efter när jag kom till jobbet talar min kollega med orolig röst om för mig jag att jag på jobbet igår skulle ha gått rakt in i väggar, för att sen bara vända och fortsätta som om inget hänt. Att jag inte har något som helst minne av det är lite olustigt det med.

Eftersom jag talar av egen erfarenhet kan det här givetvis vara väldigt individuellt, och dxm kanske inte alls påverkar de flesta på samma sätt som det fungerar på mig. Jag delar bara med mig av mina upplevelser och berättar om hur jag ser på drogen. Objektivitet är inte min grej, men sen är det väldigt tråkigt också.
Citera
2005-07-02, 10:47
Medlem
joddla35s avatar
Hade tagit 500mg dxm och 50mg bm3 och var bäng i mer än ett dygn, grymt jobbigt. Kunde knappt prata med morsan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in