" ALLA PC DATA kommer att fängslats "
"och straffrättsliga förfaranden inleds"
"mot dig om böterna inte betalas"
Det är vad som kommer upp hela förbannade tiden. Vet inte ens om det e virus eller bara spam men irriterande är det i alla fall. Någon som sett det tidigare?
Nej ingenting det står bara att min webbläsare har blivit låst. Men trycker man tillräckligt snabbt nog så går det bort "en stund" Nej har kollat det verkar grönt med det i alla fall. Men Ukash-viruset har jag haft innan men dom hota med polismyndigheterna och böter men då låste ju viruset hela datorn den blev ju helt paj då. Känns ju som det kan vara något i den svängen men you never know.
Hade samma problem för 10 minuter sedan, jag gick in i kontrollpanelen och letade i installerade program, hittade något som hette "lucky leap" rutan försvann när jag avinstallerade det!
Jao, ja skulle säga att polisen har hackat din dator.
Du måste nog betala annars så husransöker det dig och fängslar datorn du måste sluta med pirate bay men jao bre len vad ska man säga jag hade gått till nån affär som seven eleven och låtit dem ta hand om problemet med polisen jao
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!