• 3
  • 4
2006-05-03, 00:15
Medlem
Amanda är övertygad om att hennes känslor är besvarade. När hon var yngre tyckte hon att det faktum att Träd alltid stod kvar på sin plats var ett bevis på dess kärlek till henne.
- En gång var det en storm här och många träd blev böjda eller bröts. Men inte mitt träd.

hrrm, jag kommer att se mig över axeln nästa gång jag kapar ett träd, man vill ju inte ha något drama för att man dödat någons älskade
Citera
2006-05-08, 11:40
Medlem
Det kallas morningwood for en andledning:P
Citera
2006-05-08, 12:15
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Ehrm? Världen är på väg mot sin untergang, sanna mina ord!

Jävla ärkeidioter!

http://www.expressen.se/expressen/js...y.jsp?a=565210
Hahaha, vilket mongolidbarn!
Snacka om kännslomässigt störd.

Citat:
- Då kunde jag vara offentlig med det. Det var inget underligt att vilja krama ett träd, det är vanligt att wiccas gör det.
Men det fanns personer i sällskapet som Amanda uppfattade som konstiga, bland annat för att de flörtade med satanismen. Hon avslutade sitt medlemskap efter en tid.
Hahaha, punkt.

Citat:
Amanda gick dit och bröt av en gren från Träd som hon tog med sig hem.
Citat:
Amanda är övertygad om att hennes känslor är besvarade.
Ja trädet älskar nog henne jättemycket när hon bryter av grenar från trädet. Fast trädet kanske var machocist?

Citat:
När hon var yngre tyckte hon att det faktum att Träd alltid stod kvar på sin plats var ett bevis på dess kärlek till henne.
Men lilla gumman, om du älskar träd så mycket borde du göra lite reseash på dem, träd flyttar inte på sig

Och bara idén på att döpa ett träd till Träd talar ju om hur dum i huvudet hon måste vara.

Hon har nog inte alla löv i trädet...höhö
Citera
2006-05-09, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Snacka om kännslomässigt störd.

Artikeln i expressen är en ganska kass sammanfattning av en intervju i boken "Pervers?". Amanda framställs mycket mer nyanserat i boken.

Citat:
Ja trädet älskar nog henne jättemycket när hon bryter av grenar från trädet. Fast trädet kanske var machocist?

Träd känner ingen smärta, varesig negativt eller positivt.

Citat:
Och bara idén på att döpa ett träd till Träd talar ju om hur dum i huvudet hon måste vara.

Småbarn brukar inte vara så jättekreativa på den fronten. Det framgår tydligt i boken att hon var mycket liten när hon döpte trädet. Fem eller sju år gammal, minns inte vilket.
Citera
2006-05-09, 14:44
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenu
Artikeln i expressen är en ganska kass sammanfattning av en intervju i boken "Pervers?". Amanda framställs mycket mer nyanserat i boken.
Ok

Citat:
Träd känner ingen smärta, varesig negativt eller positivt.
Jag var ironisk, eftersom hon skriver att hon tror att trädet älskar henne. Vilket jag tror att det kan göra lika lite som den får ont när någon bryter av dess grenar.

Citat:
Småbarn brukar inte vara så jättekreativa på den fronten. Det framgår tydligt i boken att hon var mycket liten när hon döpte trädet. Fem eller sju år gammal, minns inte vilket.
Okej, fick för mig att hon var i tidiga tonåren.
Citera
2006-05-09, 15:19
Medlem
Nemesis1s avatar
Getting laid seems to be a walk in the park if you are a dendrophile... Damn treehuggers!
Citera
2006-05-09, 22:22
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Getting laid seems to be a walk in the park if you are a dendrophile...

Hmm... kanske något att satsa på då?
Citera
2006-05-18, 00:10
Bannlyst
Detta är en vanlig fetisch i min by här i norrland! Ja vet flera stycken som håller på med detta. Har försökt följa efter dem när de har sina möten men säkerheten e hög...
Citera
2006-05-20, 00:26
Medlem
comendantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A00in
Detta är en vanlig fetisch i min by här i norrland! Ja vet flera stycken som håller på med detta. Har försökt följa efter dem när de har sina möten men säkerheten e hög...
Menar du att ni har grupporgier med denrofilinriktning?
Citera
2006-05-21, 20:37
Medlem
timehunters avatar
Citat:
1. Materialet är hämtat direkt från boken "Pervers?"
http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9175886782&s=1

2. Ja, Amanda finns.
Jag känner henne IRL, vi dejtade ett tag för länge sedan.
Jätterar tjej, hur gullig som helst.

Är du ett träd?
Citera
2006-05-23, 03:11
Medlem
Läs boken.

Det nämns att hon inte är exklusiv dendrofil, utan hon är även bisexuell sadomasochist.
Citera
2006-05-23, 10:13
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Getting laid seems to be a walk in the park if you are a dendrophile... Damn treehuggers!

QFT
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in