2005-06-28, 03:25
Medlem
Usch vad sur jag blir, tandvärk har jag också jävla skit. Satt och tänkte på några lirare som suttit på 12-stegsbehandling precis som jag men den enda skillnaden är att dom numera är frälsta och lever för dom 12 "heliga" stegen och rabblar sinnesrobönen varje ledig sekund, bra för dom och jag hoppas dom fortsätter vara drogfria. Det jag däremot inte tolererar är att dom har en tendens att kolla ner på mig för att jag inte valde samma väg som dom, jag har sagt att jag inte gillar det och att jag hellre mår bra på droger än gå på sektmöten med dom. Någon annan än jag som märkt detta?.

*Nu håller vi varandra i händerna*
- Vem älskar oss?
- GUD...........
-...Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden..amen

EDIT: Var även med några av dom jag gjorde min tyngre drogdebut med..
Citera
2005-06-28, 03:32
Medlem
Terumos avatar
Tycker du helt enkelt ska bryta med dom, förr eller senare vaknar de till liv !
Risken med så lättpåverkade personer är att när de hamnar hos bängen, är att de kan rabbla upp mer än en skriven dagbok
Ska du in på nån behandling igen så kan jag rekommendera familjehem, där kan man vara sej själv !
Citera
2005-06-28, 09:33
Medlem
Porrpojkes avatar
NA-möten är otäckt...folket där är speciella o dragna åt sekthållet...jag gick på möten i ca 1/2 år o det är sektliknande varje gång, dricka dricka, käka chips o hålla handen...usch..ryser av obehag bara jag tänker på det
Citera
2005-06-28, 09:57
Medlem
Visst fan är dom otäcka, repetion, repetion och repetion är melodin. Meningen är väl att man ska må bättre när man kommer därifrån?. För mig är det tvärtom då jag hatar sitta inför en okänd grupp människor och inleda med "Hej, jag heter X och är narkoman" för att sedan babbla på om hur dålig man varit som människa.. Huga-Huga, jag ryser verkligen när jag tänker på det.

Jag citerar the one and only Nemesis1 "Problem med droger kan alltid lösas med ännu mer droger"
Citera
2005-06-28, 19:44
Medlem
Super Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
NA-möten är otäckt...folket där är speciella o dragna åt sekthållet...jag gick på möten i ca 1/2 år o det är sektliknande varje gång, dricka dricka, käka chips o hålla handen...usch..ryser av obehag bara jag tänker på det
Word! Jag blev tvingad att gå på sån skit(blev dömd till bla det) Å fyfan vilken värdelös grej det var! Bra att det funkar för en del, men för mig funka det inte.. slutade med att jag fick ett spel på en "vårdare" och kallade henne en fet jävla horfitta som ser ut som hej kom och hjälp mig.. Stod och skällde på henne några minuter framför alla andra när dom satt i ringen.. sen gick jag därifrån direkt till frivården och sa att det inte funka, så fick jag lämna ett urinprov sen så var det klart! gissa om jag blev glad att slippa undan skiten så lätt! Nu funkar fan pulvret märker jag...babblar på...
Citera
2005-06-29, 12:03
Medlem
Porrpojkes avatar
Det enda bra med NA var att jag träffade min flickvän sen 3,5 år tillbaka...vi gick ur skiten o har sen dess brukat droger tillsammans...funkar kanon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in