2013-09-08, 11:57
Medlem
Jag undrar om någon har tips på hur man kan leva ut sin exhibitionism? Tänker både på miljöer där alla är nakna och (kanske framförallt) på miljöer där man kan vara naken med fullt påklädda tjejer (likt cfnm). Behöver inte vara uteslutande tjejer, även om det såklart vore trevligt, utan en påklädd miljö där det är ok att vara naken (t ex där det är blandat klädda och nakna). Exempel jag kan komma på för rent naken miljö är nudiststrand/nakenbad, för nakenhet i påklädd miljö kan jag komma på att vara nakenmodell för kroki/konstkurs och möjligen även omklädningsrum där det är tjejer som städar.

Fler förslag? Alla förslag, hur galna de än är, mottages så länge de är lagliga Hade ju varit intressant att gå naken på stan annars, men gissar att det inte uppskattas av farbror polisen
Citera
2013-09-08, 12:26
Medlem
NovaOculuss avatar
Gå naken på din egen balkong
Citera
2013-09-08, 23:57
Medlem
Kunde också bara komma att tänka på att stå modell för nån konstkurs eller så. Men googla fram andra exhibitionister och se hur de gör? Finns säkert en del inspiration att få. Du kan ju tom. rådfråga en veteran ^^
Citera
2013-09-14, 08:53
Medlem
Roxanas avatar
E&S - BDSM, fetischism & co /mod
Citera
2013-09-21, 14:09
Medlem
rochsteins avatar
Gigantism? Sug på en napp mm.
Citera
2013-10-11, 19:16
Medlem
Jag gillar att gå till ett ställe på Djurgården dår man får vara ifred för förbipasserande. Fast både passerande båtar (sightseeingbåtar bland annat) och promenerande på andra sidan stranden kan se en. På andra sidan ön finns det ett ställe där man visa sig näck när finlandstarna går förbi. Riktigt populärt :-)

Finlandsbåtar förresten, jag har varit med om att sitta naken inne i hytten med öppen dörr och sprungit ut så fort någon passerat. Roligast om man har någon likasinnad med sig kanske.
Citera
2022-02-26, 13:16
Var hittar man folk som tänder på det här? Nån som vill visa upp sig utan krav. Vill ha lite tits till frukost middag och kväll i min lur men vem skickar och var man hittar?
Citera
2022-02-26, 15:23
Citat:
Ursprungligen postat av Bulle13579
Jag undrar om någon har tips på hur man kan leva ut sin exhibitionism? Tänker både på miljöer där alla är nakna och (kanske framförallt) på miljöer där man kan vara naken med fullt påklädda tjejer (likt cfnm). Behöver inte vara uteslutande tjejer, även om det såklart vore trevligt, utan en påklädd miljö där det är ok att vara naken (t ex där det är blandat klädda och nakna). Exempel jag kan komma på för rent naken miljö är nudiststrand/nakenbad, för nakenhet i påklädd miljö kan jag komma på att vara nakenmodell för kroki/konstkurs och möjligen även omklädningsrum där det är tjejer som städar.

Fler förslag? Alla förslag, hur galna de än är, mottages så länge de är lagliga Hade ju varit intressant att gå naken på stan annars, men gissar att det inte uppskattas av farbror polisen
Visar sig naken är något man gör när man har sex. Man visar sig inte naken i sexuellt syfte av andra anledningar så det du frågor om är egentligen bara sex.
Nu när naturen fungerar så att kvinnan har fitta och mannen kuk så är detta inget man ska ta hänsyn till mer än låta det bli som det blir pga det. Sex är så som sex är.
Att säga "leva ut" någonting är att gå runt gröten. Erkänn istället för dig själv och säg som det är. Det är sex du vill ha. Inte ens sex egentligen utan du vill bara komma på det mest upphetsande sättet. No bullshit att "leva ut exhibitionism". Nästa gång säger du som det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in