2002-12-04, 12:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Föressten, här får ni ca 8 mb Drum n basZ. Då tripod är ena idioter så kan ni inte klicka på länken för att få hem låten.. Kopiera länken bedan och klistra in i adressfältet i er webbläsare, tryck enter... välj spara.. resten vet ni.. Det var föressten det enda mp3:an ur min samling som fick plats på siten:

http://svenne101.tripod.com/tr.mp3 [Panacea - German Engineering (A TR release)]

Då det på senare tid dykt upp massa frågor ang salvia tänkte jag förse er med en länk där ni kan ladda hem en hel bok om salvia och dess aktiva substans Salvinorin A. Mycket bra och intressant läsning. Jag är personligen helt ointressrad av okultism/pseudovetenskap/astrologi-horoskop och annat svamp-brajj-bullshit men det var trevligt läsning jag stötte på i denna bok:

http://members.tripod.com/~sally_d/salvinorin.zip

I och med att även i det här fallet tripod providar tjänster så måste man markera, kopiera och klistra in länken ovan i adressfältet i webbläsaren för att få hem boken som är zippad.

/pHarmacist - There Can Only Be One - www.the-hive.ws
Citera
2002-12-04, 14:45
äldre konto (old)
Ej medlem
du är inget större fan av terence mckenna med andra ord?
Citera
2002-12-11, 03:18
äldre konto (old)
Ej medlem
heh, vill påpeka att terrence håller på med seriös forskning, iaf större delen av tiden.. så d så!
Citera
2002-12-12, 00:06
äldre konto (old)
Ej medlem
=).. ja, större delen av tiden ja.
jag tänkte bara att han även från och till halkade in på vad pharmacist så träffande kallade "okultism/pseudovetenskap/astrologi-horoskop och annat svamp-brajj-bullshit".
sen kan vi ju tyvärr konstatera att han inte längre "håller på" med någonting då han dog för ett tag sen.
Citera
2002-12-12, 10:33
äldre konto (old)
Ej medlem
ohhh shit, e terrence död?? hade fan typ glömt det, först left eye och aahliyah (stavning??) och nu detta
Citera
2002-12-13, 01:45
äldre konto (old)
Ej medlem
glöm inte layne staley, sångare i alice in chains, ett av 90-talets allra bästa och nyskapande rockband, som dog för ett par månader sen av överdos av heroin och kokain (speedball).
RIP layne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in