Efter en dator krash blev jag tvungen att ominstallera Win 7 och Itunes. Den gamla win blev .old och där ligger alla gamla program och även Itunes, men den går ej att starta där. Vad händer om jag kopplar min Iphone till datorn och synkar, kommer den att tömma min lur på allt, musik, bilder kontakter kalender, program? Den är Jb. Kan man flytta mappar från win.old till nyinstallationen och vilka mappar skall man flytta?
MVH/nierw