2013-09-07, 13:06
  #1
Medlem
Efter en dator krash blev jag tvungen att ominstallera Win 7 och Itunes. Den gamla win blev .old och där ligger alla gamla program och även Itunes, men den går ej att starta där. Vad händer om jag kopplar min Iphone till datorn och synkar, kommer den att tömma min lur på allt, musik, bilder kontakter kalender, program? Den är Jb. Kan man flytta mappar från win.old till nyinstallationen och vilka mappar skall man flytta?

MVH/nierw
Citera
2013-09-07, 13:07
  #2
Medlem
Bongomans avatar
Du måste släpa över alla gamla mappar som tillhör iTunes till din nya installationspunkt.
Citera
2013-09-07, 16:45
  #3
Medlem
Vilka mappar är det?
Citera
2013-09-08, 11:59
  #4
Avslutad
Mac: ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup/

Windows XP: \Documents and Settings\(username)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\
Note: To quickly access the Application Data folder, click Start, and choose Run. Type %appdata% and click OK.

Windows Vista and Windows 7: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in