Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vilken ångest jag fick nu... Trodde jag hade allt fixat inför hösten, men nu tvivlar jag på att det kommer att funka... Bakgrund:
Började en utbildning HT10, som jag hoppade av strax innan jul, med 3 tagna hp. Under sommaren kommer jag ha tagit sommarkurser för 20 hp, alltså har jag totalt 23 hp. Jag trodde, fram tills nu, att det skulle räcka för att få CSN nu i höst, men nu när jag kollar CSNs beslut om studiemedel från förra hösten ser jag att jag fick studiemedel för 2 terminer, hösten OCH våren.
Så jävla fittigt, nu lutar det alltså åt att jag måste ta 37 hp istället för 18...

Är det så att jag måste det? Hur funkar det?
Har fixat lägenhet och allt, har skrivit på kontraktet och ska bara skicka in det till hyresvärden... Uppsägningstiden är 3 mån och jag har i och för sig råd att betala 3 hyror med mina sparpengar men ändå, så jävla fittigt om jag inte skulle få CSN, känner mig så jävla puckad just nu. Fyfan...
Var bara tvungen att skriva av mig...

Ska försöka sova lite nu, får försöka intala mig att det löser sig, men jag tvivlar på att det gör det just nu...