Hej alla kunniga!
Jag har en fråga som jag inte har hittat svar på någonstans så nu hoppas jag att någon kan svara på den. Jag blev beviljad studiemedel för VT12 och HT12 i december 2011. VT12 hade jag studiebidrag och studielån, medan jag denna terminen hittills bara haft studiebidragsdelen. Jag kände nu att det började bli snålt om pengar och meddelade för någon vecka sedan därför en ändring till CSN att jag ansöker om några veckors lån för denna terminen. I sedvanlig ordning kan man läsa att de mottagit mina uppgifter och kommer att fatta ett beslut så fort som möjligt, men när jag var inne och tittade på ansökningsstegen idag har det även kommit upp ett meddelande om att "de fått in nya uppgifter som kan komma att påverka rätten till studiemedel." Vad kan detta vara för uppgifter? Jag har ju redan blivit beviljad studiemedel för denna terminen, vilket innebär att allt måste varit bra sedan tidigare... eller!? Kan de komma på i efterhand att man inte borde blivit beviljad? Jag vet att jag inte tjänat för mycket, exempelvis. Någon som varit med om något liknande eller har några andra kloka råd om detta?
Börjar snart bita på naglarna av nervositet, så jag är tacksam för alla svar!