Citat:
Ursprungligen postat av Dunkelheit01
ja tyvärr, de gav mig ingen plats på matlab så då får de skylla sig själva...
finns mycket som är omoraliskt i samhället på olaglig väg, jag går åtminstone den lagliga, hata mig om du så vill.
1. CSN har inget med din antagning på kurser att göra, gnäll på din skola istället.
2. Omoraliskt? nej. Onödigt? Kan vara.
3. Jag vill inte och tänker inte hata dig. Jag tänker önska dig lycka till i studierna och att du får en trevlig sommar och en glad midsommar.