2013-09-05, 22:57
Medlem
Pinnlunds avatar
Är en inbiten android / windows användare men nu har det blivit så att jag måste ha ipad för ett speciellt program

Har suttit hela kvällen o är hårt ovänner med faanskapet (en ipad mini) å snart åker den i golvet,
den "svarar" skit dåligt på mina fingrar och när jag skall in i Itune (? ) för o köpa så måste jag registrera mig o jag lyckas inte scrolla fram till godkänner villkoren rutan, hur skall jag göra???
Tror fanimig att jag skrivit appel-id´t o lösen över hundra ggr nu hittills ikväll på olika ställen o jag är hårt less på att det går så trögt men jag vill göra den där bekräftelsen så jag kan ladda hem.

Har googlat fram nåt om två fingers touch men det funkar inte

Hjälp!
Citera
2013-09-06, 00:16
Bannlyst
Hur du skrollar? Ta ett finger och dra uppåt för att skrolla neråt, sen tvärtom. Apples touchdisplay är världsledande i kvalité, så om den är seg på något sätt så är det fel på varan och du borde lämna in den på reparation.

Ett tips. Skrolla snabbt. Ju längre du skrollar desto snabbare går det.
Citera
2013-09-06, 15:53
Medlem
Pinnlunds avatar
Fabrikationsfel, får en ny. Men med min otur lär jag få nästa måndags ex.
Citera
2013-09-07, 12:19
Medlem
dannywtfs avatar
Tvåfinger-touch är om du typ ska scrolla i ett fönster och inte på själva huvudsidan. Nu var det visserligen din iPad som det var fel på, men nu vet du åtminstone det också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in