Fan, när man läser artikeln i Eskilstuna-Kuriren så blir man nästan full i skratt.
Jag klipper in de två delarna av varför artikeln är så djävla sjuk och avslutar med en liten summering.
Då kör vi, del 1 av artikeln.
" I Mariefred har boende, anhöriga, personal och Mariefredsbor protesterat mot att 24 äldreomsorgsplatser försvinner. I de digitala diskussionerna har främlingsfientliga krafter satt behoven hos de äldre i Mariefred mot behovet hos en familj med utländsk bakgrund. Man menar att de äldre som har betalat skatt under många år ska prioriteras före nyanlända.
Men ryktet stämmer inte.
Rätt är att äldreboendet i Mariefred ska läggas ned. Enligt politikerna är det delvis en satsning på en äldreomsorg som är bättre anpassad till de äldres behov. Kritikerna menar att det är en ren besparing och protesterna är högljudda.
Då ser vi att det är för åldringarnas bästa som man avvecklar dessa 24 platser.
Då tar vi del 2 av artikeln.
"Villan hyrs nu tillfälligt ut till socialkontoret som i sin tur hyr ut den på korttidskontrakt till en familj.
— Socialkontoret kommer att få hyra villan fram tills stationsområdet står klart. Det beräknas ske någon gång under 2016-2017. När resecentrum är färdigställt ska vi säga upp alla hyresgäster, säger Fredrik Granlund."
Vi alla vet nu att det är en somalisk 10-12 ungar stor bidragsfamilj som även får ett gratis boende på skattemedel som nu huserar där fram till i alla fall 2017. Vackert!
Summa summarum.
När man skall göra det bättre för svenskar (åldringar) så innebär det att man avvecklar lokaler och lägger ner omsorgen för dem.
Av någon djävla anledning så krävs det nya lokaler och bidragsomsorg (socialkontoret) för att göra det bättre för bidragsinvandrare som aldrig kommer att skjuta in en krona i systemet.
Här kan vi snacka om att det är skillnad på folk och fä. De som har byggt upp samhället kastas ut på ålderns höst för att skapa resurser till folk som bara kommer att kosta mer och mer under hela sin tillvaro i det svenska välfärdssystemet.
Är det bara jag som blir helt djävla vansinnig på mångkulturidioternas kortslutning?
Är det bara jag som anser att det är helt åt helvete att svenska åldringar kastas ut för att vi skall försörja bidragssomalier?
Är det bara jag som tror att 250 miljarder om året för att ta hand om analfabetinvandringen är nog djävligt i underkant. 350 miljarder om året är nog en rimligare siffra.
Vansinnet i en mångkulturdiktatur har ingen gräns!
Stoppa vansinnet vid valurnorna i år.
Mångkultur är ett djävla kaos för den vita befolkningen, svensk monokultur fungerar!