• 1
  • 2
2013-10-02, 16:49
Medlem
PvtRalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugini3
Haha, jag fick faktiskt ta upp mitt körkort för att ens veta hur jag ser ut på bilden. Jag har nog aldrig kollat på bilden ens när jag förnyade det. Dagens I-landsproblem?

Man brukar ju inte direkt använda kortet så ofta så det är väl lätt att det händer
Citera
2013-10-02, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PvtRalle
Man brukar ju inte direkt använda kortet så ofta så det är väl lätt att det händer

Jag brukar få visa mitt körkort vid utlämning av diverse paket, legitimation osv.
Citera
2013-10-02, 20:51
Medlem
PvtRalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Jag brukar få visa mitt körkort vid utlämning av diverse paket, legitimation osv.

Jag brukar inte köpa så mycket som skickas via någon postutlämning så det blir inte så mycket användning av kortet! Dock händer det ju
Citera
2013-10-02, 21:19
Medlem
toby79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PvtRalle
Jag brukar inte köpa så mycket som skickas via någon postutlämning så det blir inte så mycket användning av kortet! Dock händer det ju
Då finns det ju ingen större anledning att ändra innan det är dags. Men som jag skrev i tråden tidigare så finns det ju sätt att fixa till ett kasst foto till ett bättre som är taget under mer avslappnade former och kanske med lite editering. Varför leva med en finne i tio år när den går att ta bort i datorn liksom.
Citera
2013-10-02, 23:11
Medlem
PvtRalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toby79
Då finns det ju ingen större anledning att ändra innan det är dags. Men som jag skrev i tråden tidigare så finns det ju sätt att fixa till ett kasst foto till ett bättre som är taget under mer avslappnade former och kanske med lite editering. Varför leva med en finne i tio år när den går att ta bort i datorn liksom.

Det jag lider av på bilden är att jag ser fruktansvärt efterbliven och uttråkad ut! Fick ta om bildjäveln fyra gånger så var rätt trött på allt det där som hade med foto att göra...
Citera
2013-10-03, 02:23
Medlem
Ju konstigare körkortsbilden ser ut, ju bättre! En gång frågade en polis mig i en kontroll om det var jag på bilden. Jag svarade med en konstig min att det var min moster. Han såg väldigt förbryllad ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in