2005-06-27, 20:45
Medlem
IIanas avatar
alkohol, tjack, röka..
sen toppa det med No2..
:thumbsdow

Utslagen på ett toagolv i timmar..
Citera
2005-06-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.R.I.C.
Bortsett från benso och alkohol så rekommenderar jag inte alkohol och svamp. Det gick inte att skilja tanke från verklighet, det var som att träda in i twilight zone.

Alkohol och svamp är klockrent svampen slår så jävla mkt hårdare då
Däremot benz + alkohol + subutex är inte så lyckat..
Citera
2005-06-27, 21:15
Bannlyst
Fludder och sprit är alltid lyckat...jävlar i mig vad man gör bort sig
Citera
2005-06-27, 21:16
Medlem
Porrpojkes avatar
Opitar/alkohol...dumt som faan
Citera
2005-06-27, 23:42
Medlem
Terumos avatar
Tycker inte om tjack och cb i kombo, man blir så jävla konfunderad å vet inte riktigt vad man vill !!!!
Däremot så är det lyckat med cb när tjacket går ner .... AT heter det säjer en del .... men känner knappt av nån at alls längre
Citera
2005-06-28, 00:57
Medlem
Tramadol när man har druckit en del hemkört...
Citera
2005-06-28, 01:04
Medlem
Bloodhounds avatar
Massa koffein och sprit är rätt värdelöst faktiskt.
Citera
2005-06-28, 13:54
Medlem
gurts avatar
Först supa sig rejält packad och sedan slå på en fet brajja är nog det dummaste jag gör allt för ofta, sluta med att jag ramlar ihop och spyr. :thumbsdow
Citera
2005-06-28, 14:17
Medlem
DirtyBones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurt
Först supa sig rejält packad och sedan slå på en fet brajja är nog det dummaste jag gör allt för ofta, sluta med att jag ramlar ihop och spyr. :thumbsdow

ja det misstaget har man ju gjort allt för många gånger, fan att man aldrig lär sig
Citera
2005-06-28, 20:08
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurt

Absolut, alltid när man druckit tonvis med alkohol ska man ta fram fetingen, och antingen spyr eller så finns inget utrymme för ytterliggare en till upplevelse ändå.
Jag tycker inte Benso och Booze är en höjdare, slutade för typ 7 år sedan att jag började veva med mina vänner på den tiden, så de beslöt köra mig till akuten för magpump, men de ville inte ha mig där, inget jag vill uppleva igen; drack hemskt mycket dock, och åt många vallar.
Citera
2005-06-28, 22:11
Bannlyst
E + amfetamin var ingen höjdare. Avtändning i tre dagar och mådde verkligen apa. Aldrig känt sån ångest. Blir inget mer av det.

Ghb + alkohol slutade bättre än vad det kunde. Ragglade omkring i ett stadie mellan total paralysering för att "vakna till" emellanåt. Lyckades kämpa ur det utan att somna dock. Aldrig mer den kombon heller.

Stilnoct+alkohol+cannabis - sprang hem till en gammal "ovän" och slog sönder hans fönster över nån dispyt vi hade för över 10 år sen. Well...skitsamma, han förtjänade det nog på ett eller annat sätt

Hehe...kom på några dåliga kombos till som andra här nämt.

Alkohol + 3 g hawaiian dried mushrooms var en resa utan dess like. Slutade i snutcellen i Holland iförd kalsonger och sönderslagna nävar med blöd över hela kroppen. Hade tydligen sprungit runt och skrikit "superman theme" och slagit sönder både det ena och det andra. Fick mest höra vad som hänt i efterhand har inget minne av det hela. Var mer som en dröm så jag räknar det som att det inte har hänt.

Alkohol+Valium+Imovane+cannabis var också en klar minneslucka i mitt huvud. Jag blev så uppspelt att jag meckade och rökte brajj helt öppet på krogen och dessutom bjöd till alla som ville ha. Folk sa att jag såg glad ut vilket väl ändå får ses som bra.
Citera
2005-06-28, 22:23
Medlem
Unbalanceds avatar
Alkohol + Benzo kan vara riktigt skönt och lyckat, om man har
disciplin att hålla gränser.
Och utav Alkohol+Stilnoct+Brass har jag fått en utav dom fetaste
trippar jag haft..

But hey... thats just me!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera