E + amfetamin var ingen höjdare. Avtändning i tre dagar och mådde verkligen apa. Aldrig känt sån ångest. Blir inget mer av det.
Ghb + alkohol slutade bättre än vad det kunde. Ragglade omkring i ett stadie mellan total paralysering för att "vakna till" emellanåt. Lyckades kämpa ur det utan att somna dock. Aldrig mer den kombon heller.
Stilnoct+alkohol+cannabis - sprang hem till en gammal "ovän" och slog sönder hans fönster över nån dispyt vi hade för över 10 år sen. Well...skitsamma, han förtjänade det nog på ett eller annat sätt
Hehe...kom på några dåliga kombos till som andra här nämt.
Alkohol + 3 g hawaiian dried mushrooms var en resa utan dess like. Slutade i snutcellen i Holland iförd kalsonger och sönderslagna nävar med blöd över hela kroppen. Hade tydligen sprungit runt och skrikit "superman theme" och slagit sönder både det ena och det andra. Fick mest höra vad som hänt i efterhand har inget minne av det hela. Var mer som en dröm så jag räknar det som att det inte har hänt.
Alkohol+Valium+Imovane+cannabis var också en klar minneslucka i mitt huvud. Jag blev så uppspelt att jag meckade och rökte brajj helt öppet på krogen och dessutom bjöd till alla som ville ha. Folk sa att jag såg glad ut vilket väl ändå får ses som bra.