Citat:
Ursprungligen postat av Henkot
Är det samma ping på sunrunner som på blood...något ? vad är maxleveln? hur fungerar skillsen för det verkar som jag är novice medic, marksman och alla samtidigt?
Hmmm jag har bara kört på sunrunner, pingen är nog relativt hög till nummret för de flesta, men det ska inte behöva lagga så mycket förutom i stora städer vid starporten om det är mycket folk t.ex coronet starport på corellia.
Innan CU fanns det inga levels, så maxlvl vet jag inget om tyvärr :/
Novice medic, marksman och alla?
När du väljer t.ex marksman som startyrke ska du börja som novice marksman, sen om du väljer att plocka upp medic hos en medic trainer så ska du bli novice medic + novice marksman. För att få nya marksman skills behöver du få t.ex pistol xp eller rifle xp, när du har tillräckligt med, (låt oss säga pistol xp) så kan du söka upp en marksman trainer för att lära dej
"Pistols I", osv.
Om de inte ändrat allting, men det tror jag väl inte.
Du kan ha så många olika skills som dina skillpoints tillåter, olika skills kräver ett visst antal skill points.
Jag vet inte hur det är efter CU men man bör väl fortfarande börja med att satsa på att mastra ett yrke. T.ex klättra upp pistolträdet i marksman och lära dej novice pistoleer, för att sedan ta dej till Master Pistoleer. T.EX!
Själv hade jag alltid melee vapen som mina favoriter! Men det är ju annat nu.