2015-10-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersKarlstad
Vad är vitsen med det här? Hur Elena lägger upp sin verksamhet är väl upp till henne, att hon har gubben med kan man också förstå. Det finns ju mycket " roligt" folk i den här Branchen.
Om hon är bra eller dålig avgör väl kunderna som med allt annat. Kan bara säga att hade jag bott i närheten hade jag övervägt ett besök :-).

Tack :-)

Elena
Citera
2015-10-03, 00:29
Medlem
Ghandis avatar
och ja, om man kollar bilder o läser annons text så skulle man kunna tänka sig ett besök.
Men då märker man att texten stämmer ej.
Och nu har det ju erkänts indirekt att jag kom med sanningen. bilen stämmer. stället dom kör till stämmer. O mötesplats Bellas, stämmer också liksom allt annat.

Så , ja som sagt allt skrivit e sanning.

Skulle kunna berätta mer detaljer, men känns onödigt. Har ingen anledning o outa dom helt. Skulle också kunna ge detaljer som man inte kan ha om man inte har träffat eller vet nån som har träffat henne.

Sen kan man väl säga att en "seriös eskort" skulle aldrig köra till nån skum plats o ha 6 i en bil.

"eskort" o "hora" "prostituerad" är ju lite olika. men ändå inte.

om dom nu inte panik åker till platsen o städar, kan ja markera ut den på googlemaps så kan man kolla själv.

Men ser ingen anledning till detta. annat än att dom försöker få det till att jag kommer med osanningar. så är ej fallet. vilket som sagt har bekräftats indirekt av dom själva.

Citera
2015-10-03, 02:34
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersKarlstad
Vad är vitsen med det här? Hur Elena lägger upp sin verksamhet är väl upp till henne, att hon har gubben med kan man också förstå. Det finns ju mycket " roligt" folk i den här Branchen.
Om hon är bra eller dålig avgör väl kunderna som med allt annat. Kan bara säga att hade jag bott i närheten hade jag övervägt ett besök :-).

Jasså du tycker så... Att hennes gubbe är med.

Nej, det håller ju naturligtvis inte rättsligt om nu Elena och en kund skulle ertappas i en sexakt och där hennes gubbe sitter några meter från dem. Torsken åker dit med ett strafföreläggande, Elena går fri, men hennes gubbe åker dit så det sjunger om det!

Det finns ju redan nu misstankar mot dem och deras leverne, har skrivit det tidigare, men eftersom misstankegraden är lite diffus och att polisen har viktigare saker för sig så kan den här verksamheten fortsätta. Och så länge ingen kommer till skada så får dom hållas. Tyvärr.

Ghandi: Gå och lägg dig och återkom i morgon med dina inlägg. Du fyllesnackar både här och i en annan tråd vilket är pinsamt.
Senast redigerad av P55 2015-10-03 kl. 02:37.
Citera
2015-10-03, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55

Nej, det håller ju naturligtvis inte rättsligt om nu Elena och en kund skulle ertappas i en sexakt och där hennes gubbe sitter några meter från dem. Torsken åker dit med ett strafföreläggande, Elena går fri, men hennes gubbe åker dit så det sjunger om det!

Det finns ju redan nu misstankar mot dem och deras leverne, har skrivit det tidigare, men eftersom misstankegraden är lite diffus och att polisen har viktigare saker för sig så kan den här verksamheten fortsätta. Och så länge ingen kommer till skada så får dom hållas. Tyvärr.

Ghandi: Gå och lägg dig och återkom i morgon med dina inlägg. Du fyllesnackar både här och i en annan tråd vilket är pinsamt.
Ja jag kan förstå att han är med för att Elena ska känna en trygghet, det är inget konstigt med det. Att sedan hennes gubbe är med när man har en skön stund med hans fru kan ju en del kanske tycka vara upphetsande medan andra kanske tycker är besvärande. Fast man vet ju om reglerna redan innan man kontaktar Elena. Rättsligt är det ju som du säger, men har du tänkt tanken på varför han tar den risken att åka dit ordentligt. Från min sida sett är det ju för att både hon och han vill "säkra" så att hon inte råkar ut för något. Sett ur det perspektivet är han ju mycket omtänksam. :-).
Citera
2015-10-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55

Hej jag förstår ej detta ? Vad menar du med mistankar mott oss ?
Jag har klara annonser att min man är med mig det är ingen hemlighet utan det är ju så kunder vet och dom som ej gillar det behöver ju ej höra av sig eller ens bry sig väll`?

Ni som tror han sitter 2 meter ifrån och tittar tror så fel, oftast hoppar jag in till kund och han och jag kör bort en BRA bit ensamma
När vi känner kunderna så följer oftast inte min man med för då vet jag vilka som är trevliga eller inte.

För er som vill veta så Svarar inte min man på sms, han tittar ej, vi är bägge mycket trevliga att ha och göra med, många kunder vill köpa trekant, många kunder vill min man ska Titta på för dom tänder på det .Det finns många mycket trevliga kunder vilket är tur, men OM jag skulle en dag råka på nån Riktigt elak då kommer jag tacka alla makter att Min Man var med.
Om detta bara skulle handla om gör millioner och bli rik då skulle inte vi haft detta upplägg att min Man är med, Vi vet bägge jag skulle säkert kunna få tredubbelt med kunder om jag åker ensam utan han, men jag kommer ej VÅGA det därför har vi bestämt att vi har vårt upplägg för det känns säkrast
Vi lever lyckliga , bråkar sällan, fattas inget, och har spänning i vårt liv vilket gynnar konstigt nog vårt sexliv med hihi
Jag eller vi skulle ALDIG göra detta om vi ej trivs med det.

Som sagt Lär känna mig sen kan folk komma med Fakta och alla ni som Gissar eller har förutfattande meningar kan ju bli nöjda

Elena

PS Att jag sen ska behöva sitta försvara mig här mot folk som aldrig träffat mig är ej kul. Men jag tänker ju inte sitta tyst och se vilka lögner folk skriver om mig och min man när ni inte ens Träffat oss :-(

Kram Elena
Citera
2015-10-03, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
och ja, om man kollar bilder o läser annons text så skulle man kunna tänka sig ett besök.
Men då märker man att texten stämmer ej.
Och nu har det ju erkänts indirekt att jag kom med sanningen. bilen stämmer. stället dom kör till stämmer. O mötesplats Bellas, stämmer också liksom allt annat.

Så , ja som sagt allt skrivit e sanning.

Skulle kunna berätta mer detaljer, men känns onödigt. Har ingen anledning o outa dom helt. Skulle också kunna ge detaljer som man inte kan ha om man inte har träffat eller vet nån som har träffat henne.

Sen kan man väl säga att en "seriös eskort" skulle aldrig köra till nån skum plats o ha 6 i en bil.

"eskort" o "hora" "prostituerad" är ju lite olika. men ändå inte.

om dom nu inte panik åker till platsen o städar, kan ja markera ut den på googlemaps så kan man kolla själv.

Men ser ingen anledning till detta. annat än att dom försöker få det till att jag kommer med osanningar. så är ej fallet. vilket som sagt har bekräftats indirekt av dom själva.

Men lilla vän.

Vi har en Bil vilket jag tror många har.
Vi har olika mötes Platser vilket vi måste för att kunna träffa kund hur hittar han oss annars
Jag använder Gummi vilket med är sant men tror nog många använder gummi
Skum plats och ha sex i Bil ? Skum plats kan jag nog ej säga vi är på men sex i Bilen stämmer om det ej är sommar och vi kan ha en skön filt med en skön stund i en vacker Natur
Var vill du annars vi skulle ha sex ? I Mitt hem ? Nej Tack. Hotell ? Ja tack om kunden betalar för det är ju det Perfekta stället!

Så på dom Fyra Punkterna skriver du FAKTA och sanning
Inte det som retar mig utan det som retar mig är att du börjar Skriva lite väll Personliga saker i mitt tycke.
Du känner ej mig, du aldrig haft mig Du har hört från nån skum vän att jag ej skulle vara bra eller vad som plus en massa annat.
Givetvis finns det säkert Kunder som tycker jag är kass Och många som tycker jag är super skön medans andra tycker jag är ok men smaken är ju som baken Delad.
Det är inte Fakta du kommer med där Fakta är väll ändå nått du Vet själv och inte bara hört.

Elena
Senast redigerad av Elena2 2015-10-03 kl. 10:58.
Citera
2015-10-03, 10:45
Medlem
märkligt att folk ska gnälla när de inte fått tjänster gratis. betala för det så brukar horor faktiskt vilja jobba oxå.
Citera
2015-10-03, 22:54
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elena2
...men OM jag skulle en dag råka på nån Riktigt elak då kommer jag tacka alla makter att Min Man var med.

min fråga blir då : Vad är det då din man ska göra ?

Om han nu inte e nära som du säger...han har ingen möjlighet att veta vad som sker i bilen om han inte spionerar på er ju...

Om nåt dålig händer i bilen, typ en kniv kommer fram eller så, hur hjälper det ?
Ni måste då som sagt ha tagit reg nummer på bilen. O hoppas att det ska ge ngt.

Är ju inte så att du kan famla efter telefonen o försöka ringa honom under knivhot.

alltså måste din man vara utrustad med någon form av vapen eller är tanken att han ska gå fram till bilen o knacka på o skrämmas ?
Citera
2015-10-03, 23:19
Medlem
Citat:

Om han nu inte e nära som du säger...han har ingen möjlighet att veta vad som sker i bilen om han inte spionerar på er ju...

Om nåt dålig händer i bilen, typ en kniv kommer fram eller så, hur hjälper det ?

Är ju inte så att du kan famla efter telefonen o försöka ringa honom under knivhot.

alltså måste din man vara utrustad med någon form av vapen eller är tanken att han ska gå fram till bilen o knacka på o skrämmas ?

Säga vad man vill om dig men Fantasi har du värkligen men tänka ser du ej ut att kunna
Ingen ide svara dig mer för du lever i din lila bubbla och då kan man ej diskutera med såna som dig
Du hänger mycket upp dig på min man och regg nummer ? Kan ej jag ta rtegg nummer även om jag kommer ensam ? Kan inte alla göra det som håller på med min ( hobby )
Snälla lilla vän Tänk lite innan du skriver.........oavsett så är det ju lite komiskt läsa dina poster och jag slipper sitta uttråkad på kvällarna hihi

Elena
Senast redigerad av Elena2 2015-10-03 kl. 23:32.
Citera
2015-10-03, 23:43
Medlem
Citat:

Vad är du ute efter? Läser dina inlägg och fattar inte riktigt vad du vill, förutom att försöka trycka till Elena.
Citera
2015-10-04, 11:15
Medlem
Ghandis avatar
gav bara info som saft, eftersom nån frågade efter det.

Den är sann.

Sen blev jag anklagad för att ljuga, vilket inte uppskattas. Då lät jag framföra att jag skulle kunna komma med detaljer som visar att jag inte ljuger. Gav sedan något exempel eftersom beskyllningarna fortsatte. Inte mer.

Sen sista frågeställningen med vad hennes man kan göra i en situation...ställdes av nyfikenhet, då enda chansen han skulle ha är egentligen att ha ett vapen med sig, vad hjälper det annars i en riktig situation ? eller om dom tar reg. nr. på kunderna för att i efterhand kunna gör ngt den vägen.

om nån kan presentera annat seriöst alternativ så välkommen.
Citera
2015-10-04, 11:24
Medlem
Citat:
gav bara info som saft, eftersom nån frågade efter det.

Den är sann.

Sen blev jag anklagad för att ljuga, vilket inte uppskattas. Då lät jag framföra att jag skulle kunna komma med detaljer som visar att jag inte ljuger. Gav sedan något exempel eftersom beskyllningarna fortsatte. Inte mer.

Sen sista frågeställningen med vad hennes man kan göra i en situation...ställdes av nyfikenhet, då enda chansen han skulle ha är egentligen att ha ett vapen med sig, vad hjälper det annars i en riktig situation ? eller om dom tar reg. nr. på kunderna för att i efterhand kunna gör ngt den vägen.

om nån kan presentera annat seriöst alternativ så välkommen.

Oj jag torde ej svara. Jag börjar undra om vi ens snackar om samma sak du och jag här ?
Du värkar inte vilja förstå eller svara på frågor utan du bara slänger ur dig korkade saker ( förlåt ) men det är korkade saker du skriver som att du HÖRT = Du då vet !
Du säger du fick uppgifter som är sanna ...................men HUR vet du det om du inte någonsin ALDRIG träffat mig ?
Vore ju en helt annan sak om du Träffat mig och provat mig
Då kunde jag förstå om du sagt jag oengagerad , dålig på suga eller tråkig i sängen
Men du vet ju ej dessa saker för du har ju själv sagt du aldrig haft mig utan du kommer med Info du hört av andra.
Hur vet du då vad du tyckt om du inte ens snackat eller träffat mig?

Jag älskar feta ost , min man hatar det men det betyder ju inte att bara jag har rätt ? Smaken är som sagt delad så när du ska komma med FAKTA om hur jag och min man är så ska det ju va Fakta som du upplevt från oss och inte vad nån annan okänd sagt väll?

Elena

PS ska städa och diska nu och det lilla vän är 100% Fakta som kommer från en säker källa Mig Själv
Senast redigerad av Elena2 2015-10-04 kl. 11:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in