Citat:
Ursprungligen postat av
P55
Jasså du tycker så... Att hennes gubbe är med.
Nej, det håller ju naturligtvis inte rättsligt om nu Elena och en kund skulle ertappas i en sexakt och där hennes gubbe sitter några meter från dem. Torsken åker dit med ett strafföreläggande, Elena går fri, men hennes gubbe åker dit så det sjunger om det!
Det finns ju redan nu misstankar mot dem och deras leverne, har skrivit det tidigare, men eftersom misstankegraden är lite diffus och att polisen har viktigare saker för sig så kan den här verksamheten fortsätta. Och så länge ingen kommer till skada så får dom hållas. Tyvärr.
Ghandi: Gå och lägg dig och återkom i morgon med dina inlägg. Du fyllesnackar både här och i en annan tråd vilket är pinsamt.
Hej jag förstår ej detta ? Vad menar du med mistankar mott oss ?
Jag har klara annonser att min man är med mig det är ingen hemlighet utan det är ju så kunder vet och dom som ej gillar det behöver ju ej höra av sig eller ens bry sig väll`?
Ni som tror han sitter 2 meter ifrån och tittar tror så fel, oftast hoppar jag in till kund och han och jag kör bort en BRA bit ensamma

När vi känner kunderna så följer oftast inte min man med för då vet jag vilka som är trevliga eller inte.
För er som vill veta så Svarar inte min man på sms, han tittar ej, vi är bägge mycket trevliga att ha och göra med, många kunder vill köpa trekant, många kunder vill min man ska Titta på för dom tänder på det .Det finns många mycket trevliga kunder vilket är tur, men OM jag skulle en dag råka på nån Riktigt elak då kommer jag tacka alla makter att Min Man var med.
Om detta bara skulle handla om gör millioner och bli rik då skulle inte vi haft detta upplägg att min Man är med, Vi vet bägge jag skulle säkert kunna få tredubbelt med kunder om jag åker ensam utan han, men jag kommer ej VÅGA det därför har vi bestämt att vi har vårt upplägg för det känns säkrast

Vi lever lyckliga , bråkar sällan, fattas inget, och har spänning i vårt liv vilket gynnar konstigt nog vårt sexliv med hihi

Jag eller vi skulle ALDIG göra detta om vi ej trivs med det.
Som sagt Lär känna mig sen kan folk komma med Fakta och alla ni som Gissar eller har förutfattande meningar kan ju bli nöjda
Elena
PS Att jag sen ska behöva sitta försvara mig här mot folk som aldrig träffat mig är ej kul. Men jag tänker ju inte sitta tyst och se vilka lögner folk skriver om mig och min man när ni inte ens Träffat oss :-(
Kram Elena