2013-09-02, 10:04
Medlem
saggesalivs avatar
Hej!

Är riktigt orolig nu.
Var ut ,ed en polare i Barcelona. Vi gick och frågade första bästa gatuförsäljare om han hade kokain.
Han ledde oss till ett hus typ fem minuter gångfärd. Vi köper ett gram.
Vi får smaka på kokset, ingen av oss vet hur det ska smaka egentligen. Det smakar kemikaliskt.

Vi drar vår första lina i en gränd vid 01.30. (Detta är gårdagens koks från vår polare, så detta är bara helt vanligt, utblandt, och dåligt koks.
Varken jag eller min polare känner något på vad vi drog.
02.00 bestämmer vi oss för att dra vidare. Påvägen drar vi två linor, av vad vi köpt. en lite under normalt och en liten.
V är framme ca 02.20.
Jag känner mig inte ett dugg koksad. Men jag dansar lite ändå. Känner mig bara lite snurrig.
03.00 min polare vill dra en lina till, jag med ut i en gränd och tar sista linan. Vi har väl totalt dragit 0.2 Max 0.3 gram var.

Vi går in och dansar igen. Jag känner mig något yr. Inte alls dansant. Svingade lite med i takt till musiken ändå. Gillar inte detta ruset alls.

Vi bestämmer oss att gå hem när en kille i baren frågar oss om vi tagit kokain. Vi tror att han är en civvare.

Min kompis, som har betydligt mer erfarenhet inom området än mig, säger vad jag tänkt hela kvällen. Detta känns inte så bra, hen tror att det kan vara tjack vi fått.

Då blir jag galet orolig, då jag lovat mig själv att aldrig någonsin ta tjack.

Vi går hem, efter ngefär trettio minuter däckar jag i soffan, mitt inne i skrivandet av denna tråden.

Nu har jag vaknat, mår skit, på riktigt. Halsen är förstörd.
Citera
2013-09-02, 10:24
Medlem
Nej det var inte tjack. Då hade du inte kunnat somna på de närmaste 8~ timmarna.

Antagligen var det kola som var utbankat med nåt skit
Citera
2013-09-02, 10:26
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseBildoktor
Nej det var inte tjack. Då hade du inte kunnat somna på de närmaste 8~ timmarna.

Antagligen var det kola som var utbankat med nåt skit
Okej, tack!
Det lugnar något otroligt!
Citera
2013-09-02, 10:38
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Okej, tack!
Det lugnar något otroligt!

Vad är det som gör dig så infernaliskt orolig över att det skulle vara Amfetamin!? Men att du utan att tveka kan dra i dig lite Kokain!? Är det för att kokain har en bild av sig att det ska vara en "findrog" och att det oftast är folk med mycket pengar som kan ses dra kååålan på stan?
Citera
2013-09-02, 11:00
Medlem
DifMackans avatar
Smaka på det. Vill du spy så är det tjack, blir du bedövad i hela käften är det kola.
Inget av ovanstående? Fulgrejer....
Citera
2013-09-02, 11:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DifMackan
Smaka på det. Vill du spy så är det tjack, blir du bedövad i hela käften är det kola.
Inget av ovanstående? Fulgrejer....

Jag vill spy av kokain också så det är nog en högst personlig testvarianter.
Citera
2013-09-02, 11:10
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Vad är det som gör dig så infernaliskt orolig över att det skulle vara Amfetamin!? Men att du utan att tveka kan dra i dig lite Kokain!? Är det för att kokain har en bild av sig att det ska vara en "findrog" och att det oftast är folk med mycket pengar som kan ses dra kååålan på stan?
Har aldrig gillat varken amfetamin eller det flesta opiater för den delen heller. Min mamma missbrukade amfetamin en gång i tiden. Det gjorde stora intryck på mig och fick mig att, ja, avsky drogen.
Har aldrig testat själv, och vill inte göra heller.

Drog min absolut första lina koks för en vecka sedan. Findrog vill jag inte kalla det. Men en helt okej drog på klubb.

Det dåliga kokset jag drog igår har dock gjort att jag förmodligen inte drar koks på ett bra tag igen.
Citera
2013-09-02, 11:14
Medlem
Ja vilken inställning.
Själv drar jag mig för båda, då.
Om det skulle komma till kritan någon dag skulle jag inte bry mig vilket av dem det blev.

Dock i eran ivriga leran på fin kååååla lär ni ha köpt något helt annat. Att det hade varit tjack hade varit min minsta nojja, spec sen RC scenen är stor.

Drugs- it's a dirty business.

Tänk nu om det vore riktigt kokain, hur jävla smutsig är inte resan från peru? kemikalier, Kondomer, kurirer, bankningar, rån och mord. Sen du som ska lukta på skiten.

Haha du leker fin du.

Fatta att den mesta narkotika är minst lika mörk som din mors affe period.
Senast redigerad av Spacesnplaces 2013-09-02 kl. 11:17.
Citera
2013-09-02, 11:21
Medlem
getbusys avatar
Jag har testat båda två i relativt höga renhetsgrader och jag kan säga att kokainet är det mest beroendeframkallande utan tvekan.
Citera
2013-09-02, 11:26
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacesnplaces
Ja vilken inställning.
Själv drar jag mig för båda, då.
Om det skulle komma till kritan någon dag skulle jag inte bry mig vilket av dem det blev.

Dock i eran ivriga leran på fin kååååla lär ni ha köpt något helt annat. Att det hade varit tjack hade varit min minsta nojja, spec sen RC scenen är stor.

Drugs- it's a dirty business.

Tänk nu om det vore riktigt kokain, hur jävla smutsig är inte resan från peru? kemikalier, Kondomer, kurirer, bankningar, rån och mord. Sen du som ska lukta på skiten.

Haha du leker fin du.

Fatta att den mesta narkotika är minst lika mörk som din mors affe period.

Fin kola har absolut inget med saken att göra.
Jag är mycket väl medveten att det är i princip omöjligt att få något "bra" på gatan.
Har lyckats få okej grejer innan, men självklart finns det också dåligt skit också.

Haha, jag går inte in på fb för att få moralpredikningar om hur smutsigt det är med droger.
Jag vet själv det. Jag har mina personliga men och går efter dem.

Självklart är det inte "fint" med några droger öht.

Förmodligen kommer jag inte ta mer koks på ett bra tag igen. Om ens någonsin. Har nu testat tre gånger, en var okej, de andra var skit.

Det är inte värt risken.

Vill göra mycket innan jag trillar av pinnen. Dra kola är en av sakerna.
Citera
2013-09-02, 11:30
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Jag har testat båda två i relativt höga renhetsgrader och jag kan säga att kokainet är det mest beroendeframkallande utan tvekan.
Har hört det. Ja.
I fortsättningen ska jag, försöka, hålla mig till "non-addictivedrugs".

Det sista jag vill är att trilla ner i ett missbrukarträsk.
Citera
2013-09-02, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Fin kola har absolut inget med saken att göra.
Jag är mycket väl medveten att det är i princip omöjligt att få något "bra" på gatan.
Har lyckats få okej grejer innan, men självklart finns det också dåligt skit också.

Haha, jag går inte in på fb för att få moralpredikningar om hur smutsigt det är med droger.
Jag vet själv det. Jag har mina personliga men och går efter dem.

Självklart är det inte "fint" med några droger öht.

Förmodligen kommer jag inte ta mer koks på ett bra tag igen. Om ens någonsin. Har nu testat tre gånger, en var okej, de andra var skit.

Det är inte värt risken.

Vill göra mycket innan jag trillar av pinnen. Dra kola är en av sakerna.

Mannen jag predikar ej jag belyser nya vinklar. För alla vet att ladd(kokain) är okej eller nästan coolt. Men tycker mycket illa om knark och knarkare. Typ som festis. Ladd är som festis och säljer du inte festis och blir miljonär behöver du knappast ha det i ditt liv. Men festis-mannen tycker annorlunda och jobbar HÅRT på att få festis att verka fräscht och hälsosamt fast det i själva verket är lika smock med skit som likartade produkter. Det är antagligen därför du haft det som ett livsmål, när du hade den riktiga bilden av missbruk i din närhet lät du antagligen media guida dig i en lite skevare riktning. Som sagt bara min Idé om saker och ting, men det verkar stämma ganska bra att många tankar värderingar och livsmål inte är ens egna. Detta skrämmer mig mycket då mycket knäppheter berättigas med att man har en fri vilja. Det är som hypnos... Okej nu hamnar jag OT

Ha det bäst iaf.
Ps. Fett kul med en person som har kvar den riktiga livslusten här i knarkforumet. Jag hoppas du hinner med mkt på din lista innan pinnen reser sig över din fysiska kropp.
Senast redigerad av Spacesnplaces 2013-09-02 kl. 11:49.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in