2013-09-01, 23:32
  #1
Medlem
Hej!

Jag kopplade min iPhone till iTunes via datorn och skulle uppdatera programvara. Fick ett felmeddelande och nu måste jag tydligen återställa till fabriksinställningar så att iPhone fungerar med iTunes. Hur går jag till väga för att slippa göra detta?

Väldigt tacksam för snabbt svar!
Citera
2013-09-01, 23:41
  #2
Medlem
Manboiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingfish
Hej!

Jag kopplade min iPhone till iTunes via datorn och skulle uppdatera programvara. Fick ett felmeddelande och nu måste jag tydligen återställa till fabriksinställningar så att iPhone fungerar med iTunes. Hur går jag till väga för att slippa göra detta?

Väldigt tacksam för snabbt svar!

Felmedlade som säger vadå?
Citera
2013-09-02, 02:02
  #3
Medlem
shadow666s avatar
Låter som din telefon hamnat i återställning läge, enda utvägen är tyvärr återställa genom itunes, hoppas du har en säkerhets kopierat tidigare till itunes / icloud.
Citera
2013-09-02, 03:24
  #4
Medlem
fragboys avatar
Nu för tiden så är det mesta synkat med iCloud utan att man vet om det. Jag garanterar inget. Men när jag nyligen bytte en 4a mot en 5a så loggade jag in med mitt apple-id på 5an (i tron om att behöva börja om min iPhone-karriär) och plötsligt så hade hela telefonen flyttats över. Med kontakter, appar, bilder osv.

Edit: Hade aldrig säkerhetskopierat nånting manuellt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in