Citat:
Ursprungligen postat av
Kingfish
Hej!
Jag kopplade min iPhone till iTunes via datorn och skulle uppdatera programvara. Fick ett felmeddelande och nu måste jag tydligen återställa till fabriksinställningar så att iPhone fungerar med iTunes. Hur går jag till väga för att slippa göra detta?
Väldigt tacksam för snabbt svar!
Felmedlade som säger vadå?