Min Iphone4 laddar ur väldigt fort utan att den används, typ 70% under natten. Har ej uppdaterat den sâ en bugg borde det inte vara, kan jag ha fipplat med nâgot som gör att den ligger och söker pâ nâgot hela tiden?
Har provat stänga av bluetoth, wifi, internetdelning men ingen skillnad.
Om du inte har uppdaterat den kan felet ligga där. Dra ner senaste programvaran och se om det blir bättre. Det funkade för mig när jag hade samma problem för något år sen
Antar att du testat att starta om också, gör det annars.
Du kan även testa att stänga av alla program som ligger och rullar i bakgrunden och stänga av "platstjänster" och se om det blir bättre. Om mobilen är gammal kan batteriet blivit sämre, det har mitt blivit. Annars som jenny747 sade, uppdatera den, felet kan ligga där likaväl som i hårdvaran.