Men jag tycker fan dom har hakat upp sig på:
Dåliga kameravinklar
Dålig kvalitet
Samma jävla stuk på handling.
Alltså det är några miljöombyten emellan åt, men vafan, kan dom variera sig lite mer, eller kanske skulle hon ställa upp i en riktig porrfilm någon gång kanske, hur skulle det se ut?
Har iofs för mig att det är just det hon redan har gjort, kan det stämma och isåfall, vad heter den?
Har inte tittat på alla bilderna, men på de jag kollat ser hon ut precis som vanligt.
Tror inte hon kommer gå ned sig, hon har ju familj och barn.
Lever nog inte som den "typiska" porrstjärnan gör. Har ju bara sex med sin man och gör inga proffsfilmer.
Kom över ett pass till Ideeptroat idag...så nu har man kollat in Heather så man nästan får ont i halsen själv
Jag tycker hon är sig lik...förutom de nya implantaten då..som man ser tydligare nu.
Gillar hennes "nya" frilla, en page frilla
Kan ju hålla med om att hon inte är den snyggaste men nog en av de som tar den längst ner i halsen...
Men sen finns det ju fulare brudar en Heather oxå
Men i vilket fall finns ingen film på nätet med Heather Harmon, utan det är heather brooke som gäller...! COh på henne hemsia står det ju just Heather brooke
Citat:
Ursprungligen postat av mb_2000
HAAAAARMOOOOOOOOOOOOON!
Ska det verkligen vara så svårt att lära sig? Hon heter Heather Harmon!!!
Brooke är en annan tjeja som fått snaska Heathers makes åderpåk. Själv så heter hon HARMON! HARMON FÖR I HELVETE!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!