2005-06-26, 10:21
Medlem
Lighthousetouchs avatar
Citat:
Dra inte in nån himla SEKT i detta. Sekter är ett gäng knäppgökar som skapar sin egna bild av allt. Efter det i knutby är det väldigt många som börjat tro att det är precis så det är.

Ja det är ju så jag förståt det hela med, men jag undrar ju över den riktiga kristibrud och vad som avses med henne.
Citera
2005-06-26, 11:18
Medlem
joppes avatar
Jag kommer nog rakt i helvete för att skriva det här.

Mina erfarenheter visar att ju mera kristna tonårsflickor är, ju vildare fantasier har de. Först vägrar de att göra någenting alls, men efter lite väl tillrättalagd raggning så kommer vilddjuret i dem och de är vildare än de flesta.

Men jag har aldrig mött en kristen tjej, oavsett hur starkt troende hon är, som har erkännt sexuella fantasier om Jesus. Jag tror respekten för tron är för stor.
Citera
2005-06-26, 11:51
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Hansson
Hur står det till med religiösa tonårspojkars fantasier om jungfru Maria, då? En fräsch och orörd ung dam som hade bra förbindelser med huvudkvarteret, det borde väl vara en våt dröm för en andlig ung man. Och tror ni inte att flickorna funderar på hur det kan kännas att uppfyllas av Helig Ande?

*Edit*
Om man vill göra en poll om den sexigaste bibelfiguren - vilket forum hör den pollen hemma i, tycker ni?
Nej nej nej... Det ligger inte på något sådant plan. Tankegången är inte ens så långt bort att man tänker och vet vem jungfru maria är.
Då knappast att man går runt och blir attraherad av att tänka på henne.

Någon poll om en sådan sak blir det nog inte tal om.

Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Jag kommer nog rakt i helvete för att skriva det här.

Mina erfarenheter visar att ju mera kristna tonårsflickor är, ju vildare fantasier har de. Först vägrar de att göra någenting alls, men efter lite väl tillrättalagd raggning så kommer vilddjuret i dem och de är vildare än de flesta.

Men jag har aldrig mött en kristen tjej, oavsett hur starkt troende hon är, som har erkännt sexuella fantasier om Jesus. Jag tror respekten för tron är för stor.

Har du ens stött på en kristen tjej öht?
Citera
2005-06-26, 12:32
Awaiting Email Confirmation
Ola Hanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Någon poll om en sådan sak blir det nog inte tal om.
Varför då, om jag får fråga?

Jag skulle nog nominera Batseba, om vi talar om Gamla Testamentet (i fall hon gills, berättelsen om Batseba i badet ligger väl i Apokryferna). Hon var ju en riktig läckerbit. Visst är David och Batseba ett riktigt kändispar, lite som Posh och David Beckham. I Nya Testamentet är det förstås Maria Magdalena som är hottien nummer ett.

*Edit*
Min gissning är att kvinnor skulle nominera David som sexigaste man i GT. Han var en womanizer och riktig karlakarl. Jag föreställer mig honom som en Brad Pitt-figur.
Citera
2005-06-26, 12:37
Medlem
TuXIs avatar
När allt kommer till saken, så är det nog Du som är den som fantiserar som Bibliska figurer....
Citera
2005-06-26, 12:40
Ola Hanssons avatar
Citat:
När allt kommer till saken, så är det nog Du som är den som fantiserar som Bibliska figurer....
Det gör väl alla! Det är bara fråga om vem man väljer som runkobjekt i Bibeln.

Detta kräver självklart en poll!
Citera
2005-06-26, 16:19
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Det gör väl alla! Det är bara fråga om vem man väljer som runkobjekt i Bibeln.

Detta kräver självklart en poll!
Hahaha.. Nej, inte jag.

Om du nu vill ha en poll, vem skulle alternativen bestå av?
Citera
2005-06-26, 16:22
Ola Hanssons avatar
Citat:
Om du nu vill ha en poll, vem skulle alternativen bestå av?
Vi får väl köra en nomineringsrunda. Som sagt, jag vill slänga in Batseba, Maria Magdalena och Kung David på banan. Fler kandidater?
Citera
2005-06-26, 16:42
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Vi får väl köra en nomineringsrunda. Som sagt, jag vill slänga in Batseba, Maria Magdalena och Kung David på banan. Fler kandidater?
Jag hoppas minsann att du inte tänder och tänker på herrarna i bibeln också?

Du kan väl iaf hålla dig till damerna?

Nja, jag vet inga direkta kandidater, eftersom jag aldrig tänkt i banorna.
Du får stå för alternativen.
Citera
2005-06-26, 17:38
Medlem
Mysonoxens avatar
Under min sexuellt aktiva tid nerlade jag ett stycke pingstvänsjänta och en dito som var aktiv i missionsförbundet. Hon från pingstkyrkan var dessutom systerdottern till prästen eller pastorn eller vad de nu kallar ledaren för deras sekt.

Till saken hör att jag inte gifte mig med någon av dem samt att ingen av dem hade oskulden i behåll då jag "hälsade på" så inte tror jag man behöver gifta sig med flickorna i kyrkorna, man behöver bara iaktta en extra stor portion diskretion..
Citera
2005-06-26, 17:46
Medlem
Lighthousetouchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Under min sexuellt aktiva tid nerlade jag ett stycke pingstvänsjänta och en dito som var aktiv i missionsförbundet. Hon från pingstkyrkan var dessutom systerdottern till prästen eller pastorn eller vad de nu kallar ledaren för deras sekt.

Till saken hör att jag inte gifte mig med någon av dem samt att ingen av dem hade oskulden i behåll då jag "hälsade på" så inte tror jag man behöver gifta sig med flickorna i kyrkorna, man behöver bara iaktta en extra stor portion diskretion..

Ja man bör väl då smyga så kraftigt i buskarna att de troende tjejerna inser att inte ens Gud kan se något. Deep, deep, deep undercover som Eddie Murphy sa.
Citera
2005-06-26, 17:48
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lighthousetouch
Ja man bör väl då smyga så kraftigt i buskarna att de troende tjejerna inser att inte ens Gud kan se något. Deep, deep, deep undercover som Eddie Murphy sa.

Ja men hon från Missionsförbundet borde vår Herre åtminstone ha hört så som hon lät under akten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in