2017-03-29, 15:44
Medlem
Ja då har man varit iväg hela förmiddagen och gjort bilaffär. Och sen har man precis haft sin andra lady här.

En 24 årig Ungerska....wooow vilken läckerbit.
10 p.......
Lite dålig på Engelska och min tyska är inte så bra.
Knullade henne i en halvtimme för 30E.

Sen får man se vad det blir ikväll.
Citera
2017-03-29, 17:59
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuttjulle1963
Första avklarad iallafall. Blev en ca 20 årig Bulgariska, smal som satan och långt svart hår och väldigt söt.

Nu ligger man här i sängen ca 1 timme efter och funderar pm man skulle ta på sig och gå ut en sväng till.

Citat:
Ja då har man varit iväg hela förmiddagen och gjort bilaffär. Och sen har man precis haft sin andra lady här.

En 24 årig Ungerska....wooow vilken läckerbit.
10 p.......
Lite dålig på Engelska och min tyska är inte så bra.
Knullade henne i en halvtimme för 30E.

Sen får man se vad det blir ikväll.

Låter mycket trevligt.
Själv tänkte jag ta en dit på lördag
Citera
2017-03-29, 18:48
Medlem
[quote=BAB7|60291642]Låter mycket trevligt.
Själv tänkte jag ta en dit på lördag [/QUOTE

Kunde inte låta bli att beställa 1 extra natt på hotellet.
Har ju sett hur många fini gar som helst hör idag när man varit ute och kört.
Citera
2017-03-29, 19:28
Medlem
Blev 1 till nu.
En 25 åring från Ungern. Det blev en lite för mullig egentligen för min smak. Men hon hade sött ansikte.
Men kanske ändå sämst hitills.
Citera
2017-03-29, 19:42
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Blev 1 till nu.
En 25 åring från Ungern. Det blev en lite för mullig egentligen för min smak. Men hon hade sött ansikte.
Men kanske ändå sämst hitills.

Då är det väl dags att testa rumänskorna på Lützowstraße och Potsdamer Straße?

Du har fyra rumänskor på Potsdamer Straße, tre direkt på din högra sida när du svänger in på Potsdamer Straße från Lützowstraße, och en snett till vänster vid busshållplatsen på andra sidan gatan. Men de börjar jobba först vid kl 21 i kväll.
På Lützowstraße är de redan ute.
Citera
2017-04-05, 11:28
Bannlyst
Du betalar direkt och sen har du ditt livs tråkigaste sex. Köp sex från en legit bordell istället, där vet du vad du får.
Citera
2017-04-06, 02:23
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fandig
Du betalar direkt och sen har du ditt livs tråkigaste sex. Köp sex från en legit bordell istället, där vet du vad du får.

Det är din högst personliga uppfattning.

Själv tycker jag bordeller är tråkiga, och jag skulle aldrig sätta min fot på en FKK.

Jag tycker bäst om Laufhaus, dock uselt utbud i Berlin.
Kiel och Hamburg är bättre.

Ang. gatuprostitution, så tycker jag det är ganska trevligt att cruisa runt och plocka upp en tjej då och då.
Citera
2017-04-08, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fandig

Vem har påstått att man får sitt livs tråkigaste sex bara för det är en gatuhora ?

Då är det ju helt ditt eget fel om det blir tråkigt.

Dom 3 olika jag hade denna resan var både trevliga och lättsamma.
Och den ena var sååååå sjukt snygg.

Sexet var det inget fel på alls.
Citera
2017-04-09, 18:24
Medlem
Kurt1s avatar
Man kan väl säga så här, att sexköp på bordell är tryggare. Och nu menar jag inte trygghet för rån i första hand, utan tryggheten att man får valuta för pengarna. Vissa gatuhoror är säkert fynd, men vem som helst kan ju ställa sig där liksom.
Citera
2017-04-10, 18:58
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Det är din högst personliga uppfattning.

Själv tycker jag bordeller är tråkiga, och jag skulle aldrig sätta min fot på en FKK.

Jag tycker bäst om Laufhaus, dock uselt utbud i Berlin.
Kiel och Hamburg är bättre.

Ang. gatuprostitution, så tycker jag det är ganska trevligt att cruisa runt och plocka upp en tjej då och då.

Ja, jag håller med dig BAB7.
Nu har jag inte köpt sex på många år, heller inte varit utomlands för sexköp, men visst saknar jag gatuflickorna som fanns i de fyra stora städerna här i Sverige. Innan sexköpslagen! Och det var trevligt att åka runt och titta på kvinnorna, stanna och snacka med dem, åka vidare om dom inte föll i smaken eller var drogpåverkade. Men på den tiden var det väldigt få som var påverkade.

Vet inte hur det är nu i städerna, men antar att de flickor som fortfarande går på gatan är hårt kontrollerade av pojkvänner/hallickar, som gömmer sig i bakgrunden, eller så neddrogade att dom inte har någon annat möjlighet till inkomst. Och de sociala myndigheterna bryr sig inte om dem.
Citera
2017-05-17, 11:53
Medlem
Åker till Berlin på fredag och har verkligen nytta av det som skrivits här
Har en fråga bara, är den någon som har bra tips på var man kan hitta fräscha thai brudar i berlin?
Citera
2017-05-17, 12:16
Medlem
GreenSantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nh19702
Åker till Berlin på fredag och har verkligen nytta av det som skrivits här
Har en fråga bara, är den någon som har bra tips på var man kan hitta fräscha thai brudar i berlin?

Du har PM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in