• 1
  • 2
2013-08-27, 11:28
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle17357203.ab

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle17358675.ab

Vilka travtränare är misstänkta?
Och mörkar travförbundet det hela?
Citera
2013-08-27, 11:36
Medlem
Dom namn man länge hört det viskats om är ju Svanen,Reden och Tarzan
Citera
2013-08-27, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikitikitavi
Två av dem tänkte jag också, men den tredje vill jag inte tro på...
Intressant av de du nämner är att alla 3 är "USA influerade"...
Citera
2013-08-27, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikitikitavi
Skulle vilja lägga till en dansk verksam i Sverige som i högsta grad misstänkt också!
Citera
2013-08-27, 12:00
Medlem
Raggdoll3s avatar
Vilken effekt har ITPP?
Citera
2013-08-27, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
Vilken effekt har ITPP?
Skall ta bort mjölksyresmärttröskeln (långt ord) och försvinna ur kroppen på 48 timmar. Svår att upptäcka då substansen även skall finnas naturligt i kroppen.
Citera
2013-08-27, 14:28
Medlem
Roffegfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Skulle vilja lägga till en dansk verksam i Sverige som i högsta grad misstänkt också!
Misstänkt av dej el ST?
Citera
2013-08-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue

Har stört mig i halva livet på danskdjäveln. Skulle betala vad som helst för att få sen han fälld. Rena rama utdömda löss han förvandlar till segermaskiner, trött och slagna 500 kvar, men ändå huvet först på linjen. Å då har hästkrakarna släpat flera varv på en av de sämsta kuskarna vi har i landet. Följer detta med spänning och hoppas sanningen kommer fram...
Citera
2013-08-27, 19:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedvesem
Har stört mig i halva livet på danskdjäveln. Skulle betala vad som helst för att få sen han fälld. Rena rama utdömda löss han förvandlar till segermaskiner, trött och slagna 500 kvar, men ändå huvet först på linjen. Å då har hästkrakarna släpat flera varv på en av de sämsta kuskarna vi har i landet. Följer detta med spänning och hoppas sanningen kommer fram...
Håller med men om vi nu tittar på tränare där ordet påställt används så tycker jag att RB borde vara minst lika misstänkt som FJ.
Citera
2013-08-27, 19:28
Medlem
Tänk om folk i allmänhet visste hur lurad dom är som spelare. Uppgjorda lopp, dopade hästar och kuskar/tränare som själva är med på liret. Sen mörkläggningar från alla möjliga aktiva som har eget intresse i att skydda denna mångmiljardindustri. Dummast är jag själv som vet men ändå fortsätter sponsra skiten
Citera
2013-08-27, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Håller med men om vi nu tittar på tränare där ordet påställt används så tycker jag att RB borde vara minst lika misstänkt som FJ.

Mycket möjligt du har rätt, men finns en skillnad ändå. RB är en mycket skicklig yrkesman, medan FJ är något som katten släpat in, utan otillåtna medel hade han skottat hö på heltid.
Citera
2013-08-27, 19:36
Medlem
J*rgen W*stholm? Skulle inte förvåna mig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in