Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-26, 18:29
  #1
Medlem
Sitter i klistret

Det hela började igår när en gammal bekant ringde, han skulle passera staden jag bor och stanna
kvar över natten hos sina föräldrar och ville ses. Vi bestämde att vi skulle träffas och ta en öl eller två.

Sambon var inte allt för pigg på vår ide då det var söndag och hon vet att jag har lite dåligt ölsinne.

Dessutom höll jag nyligen på drunkna samt strippade på en kräftskiva så jag har mer eller mindre
fått alkoholförbud av henne.

Tyckte hon var dryg och tänkte inte mer på det, träffade polaren bärsade, kollade fotboll och hade trevligt. So far so good.

Men sen vet jag inte riktigt, blev ordentligt full i vanlig ordning.

När jag kom hem upptäckte jag att jag inte hade några nycklar, istället för att plinga på dörren
och väcka tjejen så kom jag på den briljanta planen att "krossa en ruta tyst" och ta en utskällning imorgon istället för direkt.

Gick såklart inte så bra, går inte krossa rutor tyst. Hon var mer förbannad än någonsin och
började springa runt rafsa ihop kläder och saker och sa att det får vara nog nu hon tänkte dra.

Finito liksom..

Fick panik och när hon var inne i ett av rummen låste jag dörren från utsidan, hon blev såklart ännu mera arg och började skrika på mig.

Var lugn och sa att hon får koma ut så snart hon lugnat ner sig, hon struntade i det och var bara jättearg.

Jag tänkte att nu kan jag absolut inte släppa ut henne och bestämde mig för att kolla någon serie och släppa ut henne om typ 30min men somnade såklart i soffan.

Vaknade nu för ett litet tag sedan. Kollat i nyckelhålet hon ligger sover på golvet med en matta som täcke. Smög upp dörren och ställde in vätska och goda mackor så det är absolut ingen fara för hennes hälsa.

Men hur fan gör jag nu, vill absolut inte att det ska bli slut och kan tänka mig att verkligen försöka dricka med måtta i fortsättningen för hennes skull.

Ska jag låta henne sova klart eller ska jag väcka henne? Hon har morgonhumör i vanliga fall kanske jag ska tillägga.
Citera
2013-08-26, 18:35
  #2
Medlem
Ensamhet.s avatar
Lika bra att fortsätta behandla henne som en fånge. Den sekunden hon sätter sin fot utanför dörren är den sekunden er (kärleks)relation tar slut. Tyvärr.
Citera
2013-08-26, 18:36
  #3
Medlem
Lopesans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av photowiz
Sitter i klistret

Det hela började igår när en gammal bekant ringde, han skulle passera staden jag bor och stanna
kvar över natten hos sina föräldrar och ville ses. Vi bestämde att vi skulle träffas och ta en öl eller två.

Sambon var inte allt för pigg på vår ide då det var söndag och hon vet att jag har lite dåligt ölsinne.

Dessutom höll jag nyligen på drunkna samt strippade på en kräftskiva så jag har mer eller mindre
fått alkoholförbud av henne.

Tyckte hon var dryg och tänkte inte mer på det, träffade polaren bärsade, kollade fotboll och hade trevligt. So far so good.

Men sen vet jag inte riktigt, blev ordentligt full i vanlig ordning.

När jag kom hem upptäckte jag att jag inte hade några nycklar, istället för att plinga på dörren
och väcka tjejen så kom jag på den briljanta planen att "krossa en ruta tyst" och ta en utskällning imorgon istället för direkt.

Gick såklart inte så bra, går inte krossa rutor tyst. Hon var mer förbannad än någonsin och
började springa runt rafsa ihop kläder och saker och sa att det får vara nog nu hon tänkte dra.

Finito liksom..

Fick panik och när hon var inne i ett av rummen låste jag dörren från utsidan, hon blev såklart ännu mera arg och började skrika på mig.

Var lugn och sa att hon får koma ut så snart hon lugnat ner sig, hon struntade i det och var bara jättearg.

Jag tänkte att nu kan jag absolut inte släppa ut henne och bestämde mig för att kolla någon serie och släppa ut henne om typ 30min men somnade såklart i soffan.

Vaknade nu för ett litet tag sedan. Kollat i nyckelhålet hon ligger sover på golvet med en matta som täcke. Smög upp dörren och ställde in vätska och goda mackor så det är absolut ingen fara för hennes hälsa.

Men hur fan gör jag nu, vill absolut inte att det ska bli slut och kan tänka mig att verkligen försöka dricka med måtta i fortsättningen för hennes skull.

Ska jag låta henne sova klart eller ska jag väcka henne? Hon har morgonhumör i vanliga fall kanske jag ska tillägga.

Du borde spärras in, även om du trollar nu så borde du spärras in
Citera
2013-08-26, 18:36
  #4
Medlem
Zoumps avatar
Hahaha, fick mig ett ordentligt skratt!

Prata med henne skulle nog vara det bästa, försök komma överens med kvinnan din!
Dock så tycker jag att du får ta smällen då hon sagt åt dig tidigare och om du inte kan hantera alkoholen på ett vettigt sätt så får du ju helt enkelt skylla dig själv.
Citera
2013-08-26, 18:36
  #5
Medlem
LegaliseItNows avatar
Det verkar vara rätt så slut mellan er, du är en stor idiot och var glad om hon inte polisanmäler dig.
Citera
2013-08-26, 18:37
  #6
Medlem
Obscurites avatar
Vad för slags mackor gjorde du?
Citera
2013-08-26, 18:43
  #7
Medlem
Jag förstår inte problemet. ?
Citera
2013-08-26, 18:56
  #8
Medlem
Ja det är nog kört, ska rikta in mig på att vinna tillbaks hennes hjärta igen istället.

Håller på med ett kollage som visar våran kärlek sen ska hon få komma ut.
Citera
2013-08-26, 18:58
  #9
Medlem
Rolig du är.
Öppna dörren, börja skratta, få henne att skratta och säg att allt var ett skämt?
Citera
2013-08-26, 18:58
  #10
Medlem
whiteblacks avatar
Låser alltid in kärringen efter klockan 21 så att jag kan få supa ifred....

Btw du vet att du har dig skyldig till människorov av de grövre
Citera
2013-08-26, 19:02
  #11
Medlem
Scraps avatar
Vad drack du för öl egentligen? Sjukaste beteendet jag läst om.
Citera
2013-08-26, 19:16
  #12
Medlem
Snoddlans avatar
Den enda chansen du har är att bli helnykterist, i det här läget tror jag att det är det enda som kan bita på henne.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback