2013-12-10, 04:04
Medlem
Jag gillar inte mord, men av allt jag har hört om Sigge stämmer så var det nog lika bra!
Det har vart väldigt lugnt i Eskilstuna sen han försvann, bara nåt random personrån ibland, iaf som allmänheten märker av, jag vet inte om det betyder att hans motståndare har vunnit, men nåt tecken på hämnd har man ju inte sett i stan iaf, jag antar att vänner flyttade till Örebro och blev skjutna där istället för här!
Citera
2013-12-13, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Sigge var på riktig aldrig träffat någon som han. Äkta rakt igenom. Visst han var högljudd när han snackade visst han rökte på och snorta kola då och då. Och visst han var ALDRIG rädd för nån.
Han var ingen låssas gangster med bidrag och skit. Kommer ihåg för många år sedan. När hans vän kom utifrån nånstans och hade kola instoppad i magen och säger. Bra kola har skit på kondomen då vet man att jag får 100 kola...

Vila i frid Sigge.

Måste bara säga: ditt jävla snack om den här personen säger ju allt om dig..du är säkert samma skrot och korn
Citera
2013-12-15, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Sigge var på riktig aldrig träffat någon som han. Äkta rakt igenom. Visst han var högljudd när han snackade visst han rökte på och snorta kola då och då. Och visst han var ALDRIG rädd för nån.
Han var ingen låssas gangster med bidrag och skit. Kommer ihåg för många år sedan. När hans vän kom utifrån nånstans och hade kola instoppad i magen och säger. Bra kola har skit på kondomen då vet man att jag får 100 kola...

Vila i frid Sigge.

Inte bidrag? Soc betalade hans lägenhet enligt expenser (hyresvärden), är inte det bidrag (och skit)?
Han var nog inte inte så frän som du tror, och det du beskriver skulle nog en vanlig person se som att han var en förlorare, det finns inget ärofyllt i det, låter som en desperat knarkare tycker jag!
Citera
2013-12-19, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siamak130826
En tuff person klarar sig alltid ensam och behöver inte 2 gäng bakom sig för att vara tuff han måste ha varit full med luft o jätte tuff med 2 gäng bakom sig

Vad jag har förstått har han varit själv. Det är under senaste åren som han gick med i gäng. Han har blivit erbjuden att gå med i Bandidos när han bodde i Västerås, men tackade nej för att han var ensamvarg. Efter han blev skjuten och flyttade till äckeltuna gick han med i gäng.
Citera
2013-12-19, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Inte bidrag? Soc betalade hans lägenhet enligt expenser (hyresvärden), är inte det bidrag (och skit)?
Han var nog inte inte så frän som du tror, och det du beskriver skulle nog en vanlig person se som att han var en förlorare, det finns inget ärofyllt i det, låter som en desperat knarkare tycker jag!

Han gillade att knarka men han var aldrig desperat. Han stod på sig och tog inte skit från någon. Han gick aldrig på de svaga utan utpressade folk som lekte värstingar. Enligt min mening och många andras gjorde han samhället en tjänst då många snorungar och värsting wannabes slutade med dumheter på grund av honom. Flera har flytt Sverige, de kommer nog tillbaka nu. Jag är säker på att det finns minst ett par poliser som kan intyga detta.

Jag håller med dig. Det finns inget ärofyllt i att leva det liv som han levde. Åtminstone inte för de som lever vanligt svenssonliv. Men han var väldigt respekterad i den undre världen.
Citera
2013-12-19, 15:44
Medlem
Citat:

Det var en märklig reaktion på att någon ska begravas. Uppenbarligen har han gjort något mot dig eller någon du känner. Var en större människa och förlåt. Han är död för i helvete och kommer inte besvära varken dig eller någon annan.
Citera
2013-12-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajshoran
aha så han var bra när han gick till snorungar som beknade röka och tvingade dom att ge han röka GRATIS??? bötfälla folk för dom inte gjorde som han tilltala dom?? klart han var stor och så (när man har 2 st gäng bakom sig)

snubben bötfällde min vän på 35k och 150g hasch för han inte sa vem han sålde åt...

som sagt folk som kommer till sk och leker mangas, kommer inte hem igen

Mmmm. Jag ställer mig frågan. Ska man lyssna på en tjackknackare om vem som är bra och dålig?(källa: dina inlägg)

Det är snubbar som din kompis jag refererade till i förr förra inlägget. Förmodligen slutade han då men har börjat sälja igen nu är Sigge är död.
Citera
2013-12-19, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuGambino
Du är ju också en internettuffing, hotar hans så kallade vänner här på internet.
Du är nu officiellt en internetgangster tills du gjort verklighet av din sak.

"ni kommer fa betala dyrt."

Upp till bevis, man eller mus, gangster eller internetgangster

Jag håller med.
Citera
2013-12-19, 16:01
Medlem
Man kan editera inlägg så slipper man ta upp en halv sida ensam.
OnT: Hört från flera personer "den som dödar sigge tar över hans skulder" innan han dog, och det var därför ingen rörde honom förens nu. Bullshit eller sanning?
Citera
2013-12-21, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsro
*Till alla tuffa människor som vågar yttra sig hemmifrån. S*** var den tuffaste av alla. Han var grym, väldigt grym. Må han vila i frid. Alla fjäskade för honom, och när han var i livet ville alla vara med honom.

Nu när han har gått bort så spelar alla tuffa. Dumma dumma er som bara vänder kappan efter vinden.

Och till dem som kallade sig för hans vänner, ni har huggit honom i ryggen. För detta kommer ni få betala dyrt.

Gud [en sagoväsen för den som undrar] straffar dem som är fega som dom förtjänar. Domedagen väntar.

FTFU (fixed that for you)
den dagen som du menar! är den dagen den sörjen
Citera
2013-12-25, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontussundin
Det var en märklig reaktion på att någon ska begravas. Uppenbarligen har han gjort något mot dig eller någon du känner. Var en större människa och förlåt. Han är död för i helvete och kommer inte besvära varken dig eller någon annan.

Du måste vara hans fanklubb så som du går i försvar för han. Du kanske var hans bitch. En sak ska du veta. Det fanns säkert dom som accepterade att bli rövknullade av han och sen fanns det säkert dom som inte tar skit från nån. Vad tror du killen var för nåt..någon Gud eller? allvarligt vakna ur din koma. Hade killen varit respekterad hade han levt idag. Man blir inte bara mördad så brutalt som han blev för ingenting. Tydligen förnedrade han svaga människor. Då får man skylla sig själv sättet han blev skjuten på säger väl en del om hur gärningsmannen kände för offret Einstein!!
Citera
2013-12-27, 03:42
Medlem
Citat:
Måste bara säga: ditt jävla snack om den här personen säger ju allt om dig..du är säkert samma skrot och korn
sigge han var en råtta som gick på yngre och en som han för tjänar dö på de sättet äckel!!!! nån elr några knullade sigge i väst. värkligen vilket han fick golbögs eret för livet men jag tycker värkligen att han levde några år för mycket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in