2013-08-26, 15:25
Medlem
Hej jag har en speedfight 2 07.
Problemet r att ibland funkar moppen med bde elstart och kick men ibland funkar bara kicken. Och t.ex idag s krde jag sen bara dog moppen och det gick ej att starta den igen. Rullat hem den. Det har hnt samma sak frut att den ej gick att starta men det gick ver p 1-2 dar. Det r inte tndstiftet eftersom jag kpte nytt fr ngon dag sen och inte heller batteriet. Nr en kompis till mej hrde hur det lt nr man frskte starta med elstart s var han sker p att det var startmotorn. Jag undrar om ngon erfaren kanske vet vad problemet r?
Citera
2013-08-26, 15:31
Moderator
Arne.Ankas avatar
Med den informationen hade du lika grna kunnat frga efter nsta veckas lottorad...mste beskriva bttre och mer detaljerat, du har inte skrivit ett ord om hur elstarten strular bara att den strular och det kan bero p 3000 olika saker, likas nr motorn slutar fungera...

Slutar elstarten fungera helt eller drar den runt motorn?
Hur lter motorn nr den slutar fungera? misstnder den? kan motorn d nr som helst eller dr dne bara i vissa situationer?
Citera
2013-08-26, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Med den informationen hade du lika grna kunnat frga efter nsta veckas lottorad...mste beskriva bttre och mer detaljerat, du har inte skrivit ett ord om hur elstarten strular bara att den strular och det kan bero p 3000 olika saker, likas nr motorn slutar fungera...

Slutar elstarten fungera helt eller drar den runt motorn?
Hur lter motorn nr den slutar fungera? misstnder den? kan motorn d nr som helst eller dr dne bara i vissa situationer?

Sorry r inte s insatt i det hr s vet inte riktigt hur jag ska frklara. Men Ibland funkar som sagt elstarten och kicken perfa och ibland bara dr moppen och inget funkar.
P elstarten lter det bara jttekonstigt typ som att moppen ska g snder. Men jag tror problemet r att den inte fr ngon bensin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in