2013-08-25, 22:41
Medlem
Vad gör dem idag egentligen, vad hände med legenderna? någon som vet? Jag tänker mest på NiP medlemmarna: Tommy "Potti" Ingemarsson, Abdisamad "SpawN" Mohamed, Dennis "walle" Wallenberg och Marcus "zet" Sundström.

Senaste jag hörde av "zet" var att han flyttade till USA, och började spela där, fast det var ju ett par år sen.

Fill me in!

EDIT: Ifall ni inte redan sett den, så rekommenderar jag starkt "Kungarna av Counter Strike" dokumentären som gick på Tv4 Fakta. Mycket bra!
Senast redigerad av ThePreviousGod 2013-08-25 kl. 23:06.
Citera
2013-08-25, 22:42
Medlem
De bor väl hemma fortfarande i barnrummet och spelar CS?
Citera
2013-08-25, 22:53
Medlem
Bra fråga faktiskt. Jag har funderat på det också, det känns som att det blev helt knäpptyst om dem helt plötsligt.
Citera
2013-08-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potatistomten
Bra fråga faktiskt. Jag har funderat på det också, det känns som att det blev helt knäpptyst om dem helt plötsligt.

Precis, dem bara försvann typ. Hittade den här med SpawN.

Det är det senaste jag kunde hitta från honom.
Citera
2013-08-25, 23:15
Medlem
..FAN..s avatar
Walle jobbar på JC i Luleå. Tror inte han har spelat CS seriöst på flera år.
Citera
2013-08-25, 23:28
Medlem
Heaton driver sitt egna företag/märke (Heat-gaming).
Citera
2013-08-26, 00:09
Medlem
Jobbar säkert på nån fritidsgård eller någon annanstans där ungdomar ofta finns.
Citera
2013-08-26, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Walle jobbar på JC i Luleå. Tror inte han har spelat CS seriöst på flera år.

Kul å höra! tack så mycket if not troll..

Citat:
Ursprungligen postat av CookieIndex
Heaton driver sitt egna företag/märke (Heat-gaming).

Har också sett det, för övrigt är han ju coach för det nya NiP laget i CS:GO tänkte mer på dem andra spelarna som jag skrev i början!
Citera
2013-08-26, 00:24
Medlem
Heaton är huligan....

Eller iallafall hänger med KGB.
Citera
2013-08-26, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
Heaton är huligan....

Eller iallafall hänger med KGB.

Har också hört det, skriker så in i helvete på NiP gör han också, när det går dåligt alltså.
Som sagt inte HeatoN jag tänkte på när jag gjorde denna tråd... Finns redan wiki och så mycket annat om HeatoN..
Citera
2013-08-26, 12:40
Medlem
Nymfans avatar
Har för mig att Potti jobbade för 3 med att stå och sälja lurar i Stockholm, var ett par år sen ioförsig
Citera
2013-08-26, 12:46
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePreviousGod
Vad gör dem idag egentligen, vad hände med legenderna? någon som vet? Jag tänker mest på NiP medlemmarna: Tommy "Potti" Ingemarsson, Abdisamad "SpawN" Mohamed, Dennis "walle" Wallenberg och Marcus "zet" Sundström.

Senaste jag hörde av "zet" var att han flyttade till USA, och började spela där, fast det var ju ett par år sen.

Fill me in!

EDIT: Ifall ni inte redan sett den, så rekommenderar jag starkt "Kungarna av Counter Strike" dokumentären som gick på Tv4 Fakta. Mycket bra!

Bullen är tyvärr död
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in