2013-08-24, 19:16
Medlem
Har någon testat Ratsits gratis självbevakning och vad är haken? För man massa erbjudande via mailen? Som sagt vad är haken?
Citera
2013-08-24, 19:25
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Har någon testat Ratsits gratis självbevakning och vad är haken? För man massa erbjudande via mailen? Som sagt vad är haken?

Haken är väl att det kostar pengar. Men om man tycker att det är värt den summan så lever man med den haken. Det är lite som att ett paket mjölk har en hake. Det att den också kostar pengar.

Om det finns någon annan hake vet jag inte? Jag tror några jag känner använder sig av det. Varför vet jag inte då jag tycker det verkar som att slänga pengarna i sjön. Eller?
Citera
2013-08-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Haken är väl att det kostar pengar. Men om man tycker att det är värt den summan så lever man med den haken. Det är lite som att ett paket mjölk har en hake. Det att den också kostar pengar.

Om det finns någon annan hake vet jag inte? Jag tror några jag känner använder sig av det. Varför vet jag inte då jag tycker det verkar som att slänga pengarna i sjön. Eller?

Jo men det finns en gratis version också. Förresten kan man sätta in något liknande hos Skatteverket??
Citera
2014-06-01, 18:45
Medlem
Ser att min och en polares profiler där har ID märkningen ifylld, alltså att vi ska använda oss utav deras självskyddstjänst. Men vi har inte beställt något... Någon som råkat ut för samma?

Man måste validera sitt personnr om man vill skaffa tjänsten via brev eller tel och inte har jag gjort det inte..
Citera
2014-06-01, 19:52
Medlem
Terrorist-Huberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePhantom
Ser att min och en polares profiler där har ID märkningen ifylld, alltså att vi ska använda oss utav deras självskyddstjänst. Men vi har inte beställt något... Någon som råkat ut för samma?

Man måste validera sitt personnr om man vill skaffa tjänsten via brev eller tel och inte har jag gjort det inte..

Jag fick ett mejl om att de har gett mig det gratis ett tag.

"Alla personer som har Självbevakning™ har numera ett säkerhetsemblem på Ratsit.
Vi vill vi uppmärksamma detta och har därför aktiverat gratisversionen för ett antal utvalda medlemmar – var av du är en av dem. Det innebär att du under Min Sida nu har ett uppdaterat registerutdrag med bland annat deklarationsuppgifter, Scoring och Löneranking samt att du under 3 månader har säkerhetsemblemet på Ratsit i träfflista samt personrapport."
Citera
2014-06-01, 20:04
Medlem
Stort tack för det!
Citera
2014-06-12, 06:06
Medlem
Registreras det hos UC om man kollar in sig själv på ratsit? alså angående inkomst och skulder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in