Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-08-23, 23:35
Medlem
1. Är det någon som frågat efter extra service och blivit nekade?
Hur tog massösen det och hur kändes det?
Gick ni tillbaka dit fler gånger, eller är bron bränd?

För att inte ta upp för många trådar så lägger jag in en annan fråga...
2. Är det någon som näckat på Thai (inte Olje utan Thaimassage)?
- Tycker massösen det är ok, eller ofredande?
(Brukligt är ju löst sittande kläder), men med tanke på att när de jobbar med fötter, knä, armbågar, etc borde de väl komma åt muskelspänningarna bättre utan kläder emellan?

(Vid deras olje är det däremot vanligt med naken pga att oljan inte ska förstöra kalsongerna, dock gillar inte vissa massöser det medans andra tycker de är ivägen för massagen).. Ok bara en jämförelse..

Hoppas på en intressant diskussion..

Själv föredrar jag Thai (aldrig dock i detta fall blivigt frågad om extra, ok just den massagen tillskillnad mot olje har ju inga direkt erotiska inslag), speciellt om man gillar det brutalt, behöver det då jag jobbar åt Bonnier (och blir utskälld av deras kunder flera gånger i timmen) och hård press.
Däremot på Olje händer det (dock EJ Karlstad, då alla verkar seriösa)..
Citera
2013-08-23, 23:52
Medlem
Har en polare som gjorde det, frågade men hon sa näää, kan tillägga att hon var lite äldre, (45-50). Kanske därför det inte gick. ^^
Citera
2013-08-23, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Har en polare som gjorde det, frågade men hon sa näää, kan tillägga att hon var lite äldre, (45-50). Kanske därför det inte gick. ^^

Ofta är de lite äldre 40+ som jobbar på massage (i alla fall i Mellansverige i städer som Örebro och bonnorter som ex. Fjugesta, Karlstad och Hammarö)..
Hoppas det inte förstörde något med massagen.. (dvs att hon blev sur) och resterande massage blev dålig..

Bytte han massagesalong sen eller gick han tillbaka?
Citera
2013-08-24, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangan74orebro
Ofta är de lite äldre 40+ som jobbar på massage (i alla fall i Mellansverige i städer som Örebro och bonnorter som ex. Fjugesta, Karlstad och Hammarö)..
Hoppas det inte förstörde något med massagen.. (dvs att hon blev sur) och resterande massage blev dålig..

Bytte han massagesalong sen eller gick han tillbaka?
Näö, jag bjöd honom bara som en kul grej då vi poppade lite E så jag tänkte att det skulle vara mysigt för honom att få massage när han är Ead.

Jag tror inte massören tog illa upp utan han frågade innan de började. Hon gav ett uppriktigt nej som jag uppfattade det som när min vän berättade. Han var skitnöjd med sin massage iaf .
Citera
2013-08-24, 22:53
Medlem
Måste vara fler som blivigt nekade, eller?

Är det INGEN som testat naken på thaimassage?
Citera
2013-08-25, 11:06
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:

Vid mitt första besök på en salong i utlandet blev jag nekad. Tror det var för att jag var full haha. Sen dess avvaktar jag alltid massösens erbjudande och frågar aldrig själv. Man lär sig av misstagen som tur är.

Och thaimassage. De brukar ju inte ens fråga tycker jag utan tar för givet att man vill ha olja. Man har väl torskstämpeln i pannan antar jag....
Citera
2013-08-25, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Vid mitt första besök på en salong i utlandet blev jag nekad. Tror det var för att jag var full haha. Sen dess avvaktar jag alltid massösens erbjudande och frågar aldrig själv. Man lär sig av misstagen som tur är.

Och thaimassage. De brukar ju inte ens fråga tycker jag utan tar för givet att man vill ha olja. Man har väl torskstämpeln i pannan antar jag....

Troligen..

Men när jag behöver hjälp med axlar och rygg - tar jag alltid thai..
(Funderar att gå till ett ställe där jag testat 1 gång med olja, bra - men ringa och beställa thai och ta av mig, se om hon tittar på mig konstigt)...

Men det vore skönt att testa där näck, när hon pressar med armbågen motbenen, bensax, etc..
(Skulle nog iof se roligt ut, och hon skulle kanske få sig ett skratt eller vad tror du)`?

Men har du aldrig testat Thai?
Gör det, speciellt när du är ordentligt sliten i kroppen..
Citera
2013-08-25, 16:00
Medlem
Jag hade en ganska traumatisk upplevelse för ca 10 år sedan.

Hade fått tips på en salong( ej thai) i Vasastan som skullle göra allt. Får dom helt rätta vibbarna när jag kommer in så det fans lixsom inga tveksamheter från min sida.

Jag betalar för en timme och hon ber mig gå in i rummet. I rummet finns en fåtölj och en massagebänk.

Jag klär av mig naken och sätter mig i fåtöljen. Jag tar lite olja från hennes hylla och masserar in kuken med.
Jag var jävligt kåt så jag börjar runka min inoljade kuk.

Då kommer tanten in i rummet och ser mig sitta där med min stora kuk.

Hon får totalspel och skriker åt mig. Hon skriker hon ska ringa polisen.

Jag var inte lika rutinerad då och grips av panik.

Jag slänger på mig mina byxor och tröja och skor och rusar ut mot dörren.

Kärringen är vansinnig och jagar mig typ ut på gatan.

Dörr i dörr fanns en turkskräddare som såg helt chockad ut när jag kom utrusande halvt påklädd.

Charmigt så här efteråt men då var det mkt plågsamt
Senast redigerad av carolina kallur 2013-08-25 kl. 16:05.
Citera
2013-08-25, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Jag hade en ganska traumatisk upplevelse för ca 10 år sedan.

Hade fått tips på en salong( ej thai) i Vasastan som skullle göra allt. Får dom helt rätta vibbarna när jag kommer in så det fans lixsom inga tveksamheter från min sida.

Jag betalar för en timme och hon ber mig gå in i rummet. I rummet finns en fåtölj och en massagebänk.

Jag klär av mig naken och sätter mig i fåtöljen. Jag tar lite olja från hennes hylla och masserar in kuken med.
Jag var jävligt kåt så jag börjar runka min inoljade kuk.

Då kommer tanten in i rummet och ser mig sitta där med min stora kuk.

Hon får totalspel och skriker åt mig. Hon skriker hon ska ringa polisen.

Jag var inte lika rutinerad då och grips av panik.

Jag slänger på mig mina byxor och tröja och skor och rusar ut mot dörren.

Kärringen är vansinnig och jagar mig typ ut på gatan.

Dörr i dörr fanns en turkskräddare som såg helt chockad ut när jag kom utrusande halvt påklädd.

Charmigt så här efteråt men då var det mkt plågsamt

Tja..
Hon kunde ju sagt "behåll kallingarna på" när hon släppte in det (vanligt på småorter - städer under 100.000 människor - alla vet vad alla gör)..

Men roligt att läsa, men inte att uppleva antar jag..
Citera
2013-08-25, 20:20
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:

Troligen..

Men när jag behöver hjälp med axlar och rygg - tar jag alltid thai..
(Funderar att gå till ett ställe där jag testat 1 gång med olja, bra - men ringa och beställa thai och ta av mig, se om hon tittar på mig konstigt)...

Men det vore skönt att testa där näck, när hon pressar med armbågen motbenen, bensax, etc..
(Skulle nog iof se roligt ut, och hon skulle kanske få sig ett skratt eller vad tror du)`?

Men har du aldrig testat Thai?
Gör det, speciellt när du är ordentligt sliten i kroppen..
Nej har aldrig testat thai, men ska göra det när jag vet en bra och seriös massös som verkligen kan det.
Citera
2013-10-01, 12:04
Medlem
Citat:

Det är bara att ta av sig allt och vil massösen att du ska kalsonger på dig så säger hon väl till det är väl ingen stor grej
Citera
2013-10-01, 18:32
Medlem
En annan fråga på tal om nekande. Om det visar sig att en thaimassage inte har "Extra tjänster" i sina menyer, är inte det en ganska dum risk man tar då, att fråga? Det är väl i princip samma sak som förberedelse till sexköp och skulle kunna polisanmälas av massören. Eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in