• 7
  • 8
2013-09-02, 00:55
Medlem
MrInks avatar
Jag var på Krutan i helgen och en ganska ung svensk kille som blev skitfull snackade om att det snart kan börja smälla igen. Folk var väldigt arga och rädda och nu gällde det att döda före någon annan hinner döda dem.

Han surrade så jävla mycket att jag inte förstod hälften. Han sa några namn, men jag fick inte ihop hans story. Vet inte ens om han var en av de inblandade i härvan eller hans funktion.

Men han var jävligt tydlig med att påpeka att det här inte var slutet på storyn.
Citera
2013-09-12, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrInk
Jo, jag hittade i lokaltidningen att det var vid gamla Shellmacken.
Tjalla på fel personer? Du vet alltså mer än du borde veta? Mer än som är bra för din hälsa?

Ett hekto cannabis? Man är alltså beredd att mörda två personer för 100 gram cannabis, har jag förstått dig rätt?

Vad kostar ett hekto cannabis på gatan? (jag har absolut noll-koll då jag inte rör mig i de kretsarna.)

Yes, någon från Eds ska ha rånat en av helenelunds springpojkar som tydligen har sålt i fel område...helenelundarna tar sig till eds för o prata tydligen och då ska någon utav bröderna skjutit helelundaren så som jag har fått höra iaf
Citera
2013-09-13, 21:32
Medlem
Postis-Pers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphter
Yes, någon från Eds ska ha rånat en av helenelunds springpojkar som tydligen har sålt i fel område...helenelundarna tar sig till eds för o prata tydligen och då ska någon utav bröderna skjutit helelundaren så som jag har fått höra iaf

Vem av bröderna sköt?
Citera
2013-09-14, 01:19
Medlem
Citera
2013-09-17, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postis-Per
Vem av bröderna sköt?

Enligt rykten ska det vara den mellersta brodern, dock är detta inget jag kan bekräfta eller dementera..
Citera
2014-03-10, 02:21
Medlem
MrInks avatar
Var det skottlossning igen i Edsberg natten mellan lördag och söndag?
Läste på Facebook att det var vid restaurang Oscars och att det var en uppgörelse bland ligisterna som härjar i Edsberg.

Stämmer detta?
Citera
2014-03-10, 17:37
Medlem
Har också hört det, Lördag natt skulle det ha skett
Citera
2014-04-02, 10:24
Medlem
http://www.mitti.se/skot-tva-skott-in-i-lagenhet/

Då var det dags igen..
Citera
2014-04-03, 20:25
Medlem
hundranittiofyras avatar
Roni Agid Nader verkar vara målet
Citera
2022-08-19, 12:03
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Dumpar detta då jag grottar i fallet. Den indier? som blev skjuten tvingades därefter begå ett rån där kniv användes. Han dömdes därefter till fängelse. Lever han?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in