Slängde i mig 10 stycken på noll tolerans i min ungdoms dumma dagar.
Var påväg hem med en god vän som också hade gjort det mycket smarta valet att trycka i sig en karta.
Han bestämde sig för att lägga sig att sova mitt på en cykelväg medans jag gick vidare, som den zombien jag var så märkte jag inte ens att han var borta, utan fortsatte prata som om han var där.
Tittade efter honom flera gånger och insåg att han var borta men några sekunder senare hade jag redan glömt av detta och fortsatte prata med honom. Kände mig lika dum varje gång när jag vände mig om för att få min väns åsikt på något jag precis sluddrat fram och märkte att han inte var där.
"Just de ja, han är ju inte här, får leta upp honom imorgon, just nu måste jag bara hem" minns jag att jag tänkte. Hade ingen kontroll alls över vad fan jag gjorde utan marscherade bara som en hjärndöd varelse hemåt.
När jag väl kom in i området jag bodde på, som var ett lägenhetskvarter, så insåg jag hur jävla svårt det skulle bli att hålla kvar fokuset så länge att jag lyckades hitta till min dörr och var tvungen att hela tiden massera mina tinningar för att komma ihåg vad fan jag sysslade med.
Hoppas än idag att ingen såg mig stappla hem pratandes med min osynliga vän och med båda händerna tryckta mot huvudet.
En annan vän satt och tankade musik från mozilla på min dator efter att ha käkat ett par, mitt i allt ställer han den briljanta frågan: har du internet på den här datorn lr?
Bränd jävla drog, men tror inte det är någon större fara att käka 50mg, skulle dock hålla mig ifrån större doser om jag var du