2013-08-22, 20:45
Medlem
Kit Harrington spelar slav som försöker bli fri och ska hämnas på mannen som dödat hela hans familj, och vill samtidigt gifta sig med sin mästares dotter.

Storyn luktar inte direkt nyskapande, men det ser åtminstone ut att kunna bli rejält mycket ögongodis. Anderson brukar ju inte direkt göra succé, men kanske kan han hitta rätt denna gång?

Första trailern kom ut idag till filmen som har biopremiär 1 april nästa år: http://capishe.se/nyhet/forsta-trailern-till-paul-w-s-andersons-pompeii/
Citera
2014-04-15, 09:46
Medlem
i.b.ms avatar
Jag såg filmen på en förhandsvisning igår och tyckte det var en helt ok film. Hade inte speciellt höga förväntningar men det blev mycket action. Effekterna var bra och 3D fungerade ok.

En sak som förvånade mig mycket var slutet

Citera
2014-05-02, 23:40
Medlem
Totalt värdelös.
Citera
2014-05-03, 02:36
Medlem
softcore123s avatar
Kritikernas betyg av filmen på IMDB stämmer ganska bra in på filmen.
Citera
2014-05-03, 09:47
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softcore123
Kritikernas betyg av filmen på IMDB stämmer ganska bra in på filmen.

Inga kritikerbetyg på IMDB. De finns på rottentomatoes.
Citera
2014-05-03, 14:35
Medlem
Dra åt helvete vad dålig denna film var
Citera
2014-05-03, 18:54
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Öhm jaha.. Nu har jag glott 1:24 utan denna och det känns som att det väl var bortkastad tid.
Citera
2014-05-03, 22:54
Medlem
Såg den förut och tyckte den va helt ok, trodde den skulle vara sämre..
Citera
2014-05-04, 11:13
Medlem
Maowdigs avatar
Vilken fantastisk filmupplevelse! Jag kan verkligen inte minnas att jag skrattat så otroligt mycket till en film sedan jag såg The holy grail. Det är citat efter citat i denna Gladiator, Titanic ripoff som fick mig att nästan kväva mig själv i skrattsalvor. You ignorant bastard cant you see the horse is suffering, detta citat kommer från våran hjälte som från barndom levt på att dräpa sina medslavar.. och efter detta så bryter karln nacken av hästen! Så vill ni se en film som osar av inhumant dåligt skådespeleri med om möjligt ännu värre story, då mina vänner så har ni hittat ett riktigt guldkorn!
Citera
2014-05-14, 21:59
Medlem
Det här en av de sämsta filmerna på 2000 talet. Kanske också någonsin. Det finns inget bra med den här filmen som ni funderar att se den, uppmanar jag er att komma på bättre tankar!
Det finns så mycket som är fel men min kritik mot filmen är huvudsakligen mot dess icke originella historia (Titanic, Gladiator, Vulcano i samma film ), skrattretande skådespelare (ledsen Kit, jag är fortfarande ett stort fan av GOF) och dess löjliga actionscener etc etc etc.
Citera
2014-05-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solvargen
Det här en av de sämsta filmerna på 2000 talet. Kanske också någonsin. Det finns inget bra med den här filmen som ni funderar att se den, uppmanar jag er att komma på bättre tankar!
Det finns så mycket som är fel men min kritik mot filmen är huvudsakligen mot dess icke originella historia (Titanic, Gladiator, Vulcano i samma film ), skrattretande skådespelare (ledsen Kit, jag är fortfarande ett stort fan av GOF) och dess löjliga actionscener etc etc etc.
Men kanske ska man inte ha så höga förväntningar på samma person som regisserade AVP?
Citera
2014-05-15, 11:33
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solvargen
Men kanske ska man inte ha så höga förväntningar på samma person som regisserade AVP?

Anderson har mycket skit på sitt samvete. Han ligger ju bakom exempelvis "Dead or Alive" som håller Uwe Boll klass(Var helt säker på att det var Boll fram tills jag såg Andersons namn). Sedan har han ju också gjort Resident Evil filmerna som sakta men säkert blivit sämre och sämre för varje uppföljare

Kombinationen av Andersons regi och den allra sämsta skådisen från Game of Thrones i huvudrollen hade aldrig kunnat bli något annat än skräp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in