Har aldrig använt min användare förut men det här är för jävla bra så jag måste bara sprida ordet.
Syrran stötte på ett äkta original och fann hans instagram. Hans videor är helt fantastiska.
Beskrivning-socialt inkompetent människa med enorm kärlek till sig själv och sin 'fräna' livsstil.
Kan inte länka men sök efter frasse_king på instagram och njut.
Frasse verkar helt klart vara en skön kille som uppskattar livets goda som Norrlands guld, Kung ocks åka tunnelbana, skulle gärna ta en öl med stjärnan i fråga.
Gratulerar till första inlägger efter åtta (!) år!
Jag och min polare har drivit med honom ganska mycket, gjort ett fake kik-acc och fått hans nummer och ringt honom osv. Han är helt jävla efterbliven men samtidigt sjukt skön! Han måste lida av nånting, vet inte vad bara. Han har sagt att han har "grov dyslexi".
Han ringde syrran häromdagen och jag svarade och låtsades vara farsan. Fick till svar: gå och dö horunge. Helt från ingenstans.
De sociala färdigheterna hos Frasse the king är sannerligen väl utvecklade.
Har ni sett när han tar ett foto på sig själv på gymmet samtidigt som han flexar med gymmets absolut minsta hantel? Den är priceless. Samma sak med fotot han tog på sig själv häromdagen när han är på muggen och vaxar (?) sin breda bringa. Helt underbart underhållande kille.