2013-08-22, 01:46
Medlem
Tog en stor dos tillväxthormon innan jag gick o la mig, mår nu skit, skakar är kritvit i ansiktet o det känns som om jag ska spy, bör jag ringa ambulans?
Citera
2013-08-22, 01:49
Medlem
Malkos avatar
ring mellan 4-7.
Citera
2013-08-22, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyyman
Tog en stor dos tillväxthormon innan jag gick o la mig, mår nu skit, skakar är kritvit i ansiktet o det känns som om jag ska spy, bör jag ringa ambulans?

Låter lite som att du kanske ska det.. Ja..
Vilken typ av tillväxthormon?
Citera
2013-08-22, 02:14
Medlem
sedans avatar
Tyvärr inget för det här forumet, flyttar det till Drogakuten där du kan få bättre råd.

Doping och dopingpreparat --> Drogakuten
/Moderator
Citera
2013-08-22, 02:20
Medlem
m3isters avatar
hur stor dos?
Citera
2013-08-22, 02:38
Medlem
Mår mycket bättre nu efter att man spytt dock, fast det känns fortfarande tungt i huvudet. Använde hgh med kapslar, fått höra att de inte är så effektiva så slängde i mig runt 6 stycken innan jag la mig. O vaknade med ett konstigt tankesätt, darrningar o illamående.
Kan också tilläga att de innehåller testosteron, kan de ha varit en överdos i det eller är det hgh't?
Citera
2013-08-22, 02:50
Medlem
m3isters avatar
Citat:
Mår mycket bättre nu efter att man spytt dock, fast det känns fortfarande tungt i huvudet. Använde hgh med kapslar, fått höra att de inte är så effektiva så slängde i mig runt 6 stycken innan jag la mig. O vaknade med ett konstigt tankesätt, darrningar o illamående.
Kan också tilläga att de innehåller testosteron, kan de ha varit en överdos i det eller är det hgh't?

du nojjar säkert mycket kunde ju också varit en panikattack låter så på beskrivningarna iallafall, kör bara på lugna doser så ska det inte vara några problem
Citera
2013-08-22, 14:57
Medlem
hahahahahaha det finns inga tillväxthormoner i kapselform. Man injicerar tillväxthormon. Du har tagit något annat eller en bluffprodukt som utger sig för att vara tillväxthormon. Halvera kapseldosen i framtiden eller släng skiten helt, är förmodligen ändå verkningslöst.

Lycka till TS, hoppas du slipper denna upplevelse igen. Låter obehagligt.
Citera
2013-08-23, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
hahahahahaha det finns inga tillväxthormoner i kapselform. Man injicerar tillväxthormon. Du har tagit något annat eller en bluffprodukt som utger sig för att vara tillväxthormon. Halvera kapseldosen i framtiden eller släng skiten helt, är förmodligen ändå verkningslöst.

Lycka till TS, hoppas du slipper denna upplevelse igen. Låter obehagligt.

Det är inte rent hgh i kapslarna förstår du väl, utan dessa kapslar får kroppen själv att tillverka mycket mer tillväxthormon.
Citera
2013-08-23, 21:04
Medlem
Pr0statas avatar
Citat:
Det är inte rent hgh i kapslarna förstår du väl, utan dessa kapslar får kroppen själv att tillverka mycket mer tillväxthormon.
Köpte du dem på gymgrossisten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in