• 1
  • 2
2013-08-22, 20:26
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecoo
Jo tänkte det jag med, Japp läst väldigt många som får sjuka avtändningar av det.

Det är efter lång tids användande när abstinensen slår till. Tramadol eller någon annan opi är trevligt som hemmachillardrog.
Citera
2013-08-22, 20:31
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Dricker inte öl. Helst något annat än CB och Alkohol.

Men det är ju den bästa combon
Citera
2013-08-22, 23:01
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Varför inte? Hemma är du trygg och känner dig säker.

Bättre att prova det hemma i lugn och ro, istället för att prova det hemma hos någon annan där det kanske är mycket folk och där man inte känner sig lika trygg.
Självklart är det bättre hemma än på ett random krök men tror ändå att risken är stor att man springer i jobbig snetripp om man är helt grön på hjärnpsykos.
Citera
2013-08-23, 05:27
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Självklart är det bättre hemma än på ett random krök men tror ändå att risken är stor att man springer i jobbig snetripp om man är helt grön på hjärnpsykos.

Risken är också stor att man får en av dom absolut bästa upplevelserna i sitt liv....
Citera
2013-08-23, 12:34
Medlem
deyys avatar
Opiater/opioider är ju utan tvekan det som ger skönaste känslan. Bara skönt att lyssna på musik och nodda.
Har aldrig testat några tyngre droger inom den kategorin då jag verkligen gillade känslan av tramadol.
Enda drogen tankarna vandrar till nu när jag varit mer eller mindre nykter i två månader.
Kan bara tänka mig vilket sug man måste få om man missbrukat opiater tidigare.

LSD vet jag inte om jag skulle ta för att ha en skön hemmakväll. Inget man gärna tar var och varannan fredag. Har man inga erfarenheter av andra droger än alkohol tidigare så är det ett stort steg att ta till LSD. Snacka om att rädsla kan träffa folk som bara har läst om det men aldrig förstått hur extremt mycket det påverkar en.

Men att testa på LSD eller någon annan hallucinogen drog rekommenderar jag verkligen. Var förberedd bara och ta inte alldeles för stor dos.
Senast redigerad av deyy 2013-08-23 kl. 12:38.
Citera
2013-08-23, 15:26
Medlem
Citat:
Tja har kollat runt lite på lite olika preparat, Många tycker lyrica passar bra för att bli lugnare, och för att sitta och chilla. Men då säger även många att dom får sjuka ATs av lyrica.. Så vad anser ni passar bra till en nybörjare som vill få bort lite tankar och bara chilla?

Alla föredrar nog olika. Jag själv föredrar alltid centralstimulerande även när jag bara ska sitta hemma men många andra hatara att vara ensam på dem eftersom man blir så pratglad. Jag skulle nog rekommendera tjack om du har jobbiga tankar just nu. Många skulle nog inte hålla med mig eftersom tjack inte direkt tar dig så långt "bort" att du glömmer allt men jag tycker att man kan se saker på ett helt annat sätt och även börja bearbeta såna tankar under lyckoruset.

Det kanske inte funkar för alla men jag får alltid en känsla av att allt går att lösa när jag är på centralstimulerande droger och även om jag tänker tillbaka på det senare och bara tycker att jag var naiv pga att jag var påtänd så har det ibland hjälpt mig att inse saker eftersom vissa saker man tänkt och sagt följer med dig även efter ruset.

Gillar du inte centralstimulanta droger kan du väl i princip ta vilken lugnande som helst. Dem är ju såklart inte helt lika men både benso och svaga opiater tycker jag tar bort ångest/negativa känslor. Vad har du provat innan? Benso är i mitt tycke bättre på att bota ångest och gör dig lite till en robot men det ger inte direkt något rus utöver det medans optiaterna ger ett rus som dem flesta dock ogillar de första gångerna.
Citera
2013-08-24, 01:51
Medlem
ecoos avatar
Tacksam för alla svar!

Sneglar på att testa någon av följande

Tjack, Tramadol eller någon benzo!
Citera
2013-08-24, 23:41
Medlem
Det jag brukar göra när jag är riktigt sugen på en skön hemmakväll är att ladda ner några bra filmer, köper 2-4st olika öl sorter som jag diggar och köper riktigt bra grönt och lite hasch med, oftast direkt från chris av polare som brukar hänga där.. rullar upp några holkar cirka 4-5 stycken, (bättre med förmånga än förfå ) röker först en med en öl i andra handen sen går in slår på tven och kollar filmer med lite gottis till, typ chips och mycket dippa och sen bara njuter av kvällen så länge jag orkar! riktigt skönt och avkopplande!
Citera
2013-08-25, 01:06
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Opiater/opioider är ju utan tvekan det som ger skönaste känslan. Bara skönt att lyssna på musik och nodda.
Har aldrig testat några tyngre droger inom den kategorin då jag verkligen gillade känslan av tramadol.
Enda drogen tankarna vandrar till nu när jag varit mer eller mindre nykter i två månader.
Kan bara tänka mig vilket sug man måste få om man missbrukat opiater tidigare.

LSD vet jag inte om jag skulle ta för att ha en skön hemmakväll. Inget man gärna tar var och varannan fredag. Har man inga erfarenheter av andra droger än alkohol tidigare så är det ett stort steg att ta till LSD. Snacka om att rädsla kan träffa folk som bara har läst om det men aldrig förstått hur extremt mycket det påverkar en.

Men att testa på LSD eller någon annan hallucinogen drog rekommenderar jag verkligen. Var förberedd bara och ta inte alldeles för stor dos.

Håller med om detta. Tramadol är riktigt skönt om man ska sitta själv och bara ta det jävligt lugnt en kväll
Citera
2013-08-25, 01:20
Medlem
LightClouds avatar
3-MMC kombinerat med minst bensodiazepiner, alkohol och cannabis eller syntetiska cannabinoider. Detta spenderas i sängen med musik eller med Flashback.

Mitt favoritrecept!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in