• 1
  • 2
2013-08-22, 02:21
Medlem
Marlboro beyond eller något liknande!
Det är vanliga cigg tills du klickar och då blir dom mentol! Passar ju till de flesta så att man kan välja vanliga eller mento l
Så skulle jag ha tänkt iaf!
Citera
2013-08-22, 18:21
Medlem
Cornholio.s avatar
Varför denna hypen kring att börja med tobak?
Citera
2013-08-22, 20:29
Medlem
Traditions avatar
Rosa Blend, går hem hos alla. Annars kan du alltid köpa chokladcigaretter och bjuda på
Citera
2013-08-22, 21:37
Medlem
eXtremos avatar
Röda luckies.
Citera
2013-08-23, 23:02
Medlem
oryxocrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradition
Rosa Blend

fy fan...

Ta marlboro röd! Men det är inte så jätteviktigt egentligen. Blir man bjuden tar man vad som helst, sån enorm skillnad på cigg och cigg är det inte..
Citera
2013-08-27, 23:25
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Röda Marlboro är väl så mainstream som det bara kan bli. Gula Camel är annars en gammal personlig favorit som går hem hos de flesta. Men folk som tattar cigg brukar som sagt inte vara särskilt kräsna.
Citera
2013-08-28, 14:00
Moderator
T-80Us avatar
Numera kör jag mest med ett par varianter av Kent, eller Marlboro Silver/Camel Silver när jag går ut. De är väldigt milda, och passar nog bra för feströkare, i övrigt röker jag inte längre.

Ett hett tips till de som INTE vill bjuda på allt och alla, är att göra som jag gjorde förr: rök Camel utan filter, eller John Silver utan filter, då vill inga feströkare låna/bli bjudna av er eftersom de är rädda för att det ska vara för starkt, eller att de, Gud förbjude, skulle få en tobaksflaga i munnen.

För egen del så tycker jag inte att det finns något som signalerar fattigdom och dålig stil så väl som att tigga rökverk av folk ute. Har man inte råd att röka så ska man låta bli.
Citera
2013-08-28, 20:55
Medlem
Glupafallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Röda Marlboro är väl så mainstream som det bara kan bli. Gula Camel är annars en gammal personlig favorit som går hem hos de flesta. Men folk som tattar cigg brukar som sagt inte vara särskilt kräsna.
Bjöd en duktig gatumusiker från Rumänien(?) på röda Marlboro. Han tackade inte nej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in