2013-08-21, 19:06
Medlem
Man träffade alla som pluggar samma ämne, delades in i grupper och allt det där, ni fattar.
Jag hade inte en chans. Alla tjejer fokuserade på de snygga killarna. Ingen brydde sig ett skit om fulingar/average.

Det finns ingen chans att få ligga, det vet jag nu.
Jag kanske ska hoppa av..
Citera
2013-08-21, 19:09
Medlem
Snoddlans avatar
Första dagen är alla så inne i sitt och att passa in själva, ge det lite tid, och var inte bitter.
Citera
2013-08-21, 19:10
Medlem
O-Lyckligs avatar
Var motivet för studierna att få ha sex eller var de för att få en utbildning?

Ett sätt skulle väl kunna vara att bli välutbildad och därav ha mer på "marknaden" att erbjuda än endast ett utseende?
Citera
2013-08-21, 19:20
Medlem
Ge det lite tid. Att ni indelats i grupper är ett utmärkt sätt att lära känna tjejer. Ta kontakt istället för att tro att tjejerna först ska kontakta dig. Prata om ämnet ni valt plugga om du inte kommer på något annat samtalsämne.
Citera
2013-08-21, 19:31
Medlem
Kashis avatar
Var framåt men inte på, försök lära känna tjejerna i klassen sedan ligg med deras vänner istället.

Average-tjejerna borde ju vara bekanta med åtminstone ett par rättså söta.
Senast redigerad av Kashi 2013-08-21 kl. 19:35.
Citera
2013-08-21, 19:32
Medlem
Akilles-själs avatar
Du får väl hitta pussy på annat håll, inte byta skola??
Citera
2013-08-21, 19:45
Medlem
Night-Trains avatar
Som sagt, ge det tid. Om jag inte varit så trög kanske jag vågat prata med min fadder Fick en känsla av att hon gillade mig och ville ha kontakt, men tänkte att det var omöjligt då hon var så social, jag är ju tråkig.

Fast att vara fixerad vid att 'ligga' låter tragiskt. Hitta nån trevlig seriös tjej istället. Du ser ju ut som han i transformers, tycker den typen är ganska poppis på UNI.
Citera
2013-08-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Night-Train
Som sagt, ge det tid. Om jag inte varit så trög kanske jag vågat prata med min fadder Fick en känsla av att hon gillade mig och ville ha kontakt, men tänkte att det var omöjligt då hon var så social, jag är ju tråkig.

Fast att vara fixerad vid att 'ligga' låter tragiskt. Hitta nån trevlig seriös tjej istället. Du ser ju ut som han i transformers, tycker den typen är ganska poppis på UNI.

Han är skitful jämfört med någon som ser ut som brad pitt.
Citera
2013-08-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Han är skitful jämfört med någon som ser ut som brad pitt.
Varför startar du massa trådar om du bara ska trolla bort diskussionen? Är syftet från början att trolla eller är det ett sug som smyger sig närmare ju längre tråden blir? Ditt tjat om Brad Pitt i varje inlägg gör att det är svårt att ta dig på allvar!!
Citera
2013-08-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaschochTage
Varför startar du massa trådar om du bara ska trolla bort diskussionen? Är syftet från början att trolla eller är det ett sug som smyger sig närmare ju längre tråden blir? Ditt tjat om Brad Pitt i varje inlägg gör att det är svårt att ta dig på allvar!!

Varför ignorerar du det jag säger?
Killen har ingen chans mot en vacker man mot brad i en fest setting.
Citera
2013-08-21, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Varför ignorerar du det jag säger?
Killen har ingen chans mot en vacker man mot brad i en fest setting.
Du har fått flera bra och intressant svar. Folk lägger ner tid på att hjälpa dig och det enda svar de får tillbaka är samma namn som 99% av dina inlägg består av,"Brad Pitt". Skäms du inte? Vuxen karl som sitter och slösa bort andra människors tid med sitt tramsa om en skådespelare!
Citera
2013-08-21, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaschochTage
Du har fått flera bra och intressant svar. Folk lägger ner tid på att hjälpa dig och det enda svar de får tillbaka är samma namn som 99% av dina inlägg består av,"Brad Pitt". Skäms du inte? Vuxen karl som sitter och slösa bort andra människors tid med sitt tramsa om en skådespelare!

Jaha? Jag är vettig och realistisk i alla fall. Det märktes idag när jag såg vilka killar som fick uppmärksamhet av tjejerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in