• 1
  • 2
2013-08-20, 22:18
Medlem
Weltschmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Så vad bottnar ditt problem i? Vad hände när du var liten?

Min mor säger att min första ångestattack var när mina farföräldrar skulle åka hem efter att ha varit hos oss. Det var då allt började. Separationsångest har alltid varit ett problem sen dess.
Citera
2013-08-20, 22:22
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weltschmerz
Min mor säger att min första ångestattack var när mina farföräldrar skulle åka hem efter att ha varit hos oss. Det var då allt började. Separationsångest har alltid varit ett problem sen dess.

Katastroftänk är vanligt för personer med OCD. Jag har lider av OCD och har väldigt mycket katastroftänk emellanåt. Ibland så är jag orolig över att helt orimliga saker ska hända.
Senast redigerad av TheBurden 2013-08-20 kl. 22:26.
Citera
2013-08-20, 22:23
Medlem
Snoddlans avatar
g.a.d? (Ständig ångest) ?
Citera
2013-08-20, 22:28
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoddlan
g.a.d? (Ständig ångest) ?

Nu menar generell ångest? Jag lider av det också. Det vill säga att jag mer eller mindre har ångest hela tiden, dygnet runt. Värst är ångesten jag har precis när jag vaknar på morgonen. Det tar normalt någon timme innan jag hämtar mig.
Senast redigerad av TheBurden 2013-08-20 kl. 22:33.
Citera
2013-08-20, 23:04
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Nu menar generell ångest? Jag lider av det också. Det vill säga att jag mer eller mindre har ångest hela tiden, dygnet runt. Värst är ångesten jag har precis när jag vaknar på morgonen. Det tar normalt någon timme innan jag hämtar mig.

Ja, fast på engelska, general anxeity disorder
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in