• 2
  • 3
2013-08-30, 00:42
Medlem
sensi76xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Hej! Börjar med att säga att jag har ett ca 150-160 trippar under bältet. Från mini doser till hej egodöd. Trippade ofta i intervaller, extremt mycket och ofta. Till slut tappade man suget och trippade i andra syften, inte alls lika ofta (1-2ggr per år). Märkte dock sist under mina sista 2 trippar LSD och usch detta föratt precis när det börjar kicka in en 45-1h in när man verkligen börjar känna av det kroppsligt. Känns som att man håller på att flyta iväg, kallsvettas, känner fukt över hela kroppen, föremål känns främmande osv, jo visst att det är normalt men bara tanken att behöva känna sådär får mig knappt att vilja trippa igen.

Självklart försvinner dessa känslor när man börjar närma sig peak och man trippar rejält. Det är endast förstadiet jag pratar om, så ni förstår.

Finns det inget att göra för att lindra det? Älskar verkligen att trippa,
usch detta för förrädiska 4-HO-MET. Nej jag tror inte du kommer undan det. Thats det fina med kråksången. Hemsk upplevelse som nästan sabbar trippen. Jag menar då när man ska upp o peaka. Sen blir det mer en klassisk Lsd afterglow. Jag håller mej till min 400µg. Varannan månad
Citera
2013-08-30, 00:46
Medlem
sensi76xxs avatar
Kan även tillägga att promenader e den bästa medicinen mot en dålig tripp och ja...emot allt annat också:-)
Citera
2013-08-30, 15:49
Medlem
Big.Bangs avatar
Ja, det suger att känna sig förgiftad. Psykedeliska är något man testar några få gånger men snabbt blir trött på.
Citera
2013-09-01, 18:18
Medlem
Set&Setting för mig kan innebära att tänka på vilka människor jag vill ha omkring mig, vilka saker jag vill ha framför mig att titta på -om det är skog, om det är skog mitt i natten på ett rave, i en lägenhet eller vandra omkring i stadsmiljö.

Ibland innan peaken kan det kännas som att saker står still på ett underligt sätt, som om allt är påverkat av benzo eller grått.
Det är som om du väntar på att något ska hända. Du får resfeber.
När jag är bland mina närmaste vänner och skrattar och upptäcker allt runtom tillsammans brukar det kännas som att tåget är i rörelse igen, men plötsligt kan de där trafikstoppen uppstå och jag tror att vi inte kan undvika dessa helt utan är en del av resan.

När du är med polare så snackar man ju inte hela tiden utan uppstår en sorts mellanrum då man går över till nästa ämne eller saker som händer.
Dessa tomma utrymmen blir förstås mer påtagliga när vi trippar och ni kan vara lugna bara ni lyckas övertyga er om att det ju faktiskt kommer nya saker att skratta åt om bara ett par sekunder (som kan kännas som minuter )

Under och efter peaken har så mycket saker hänt och du har så mycket att tänka på och bearbeta att du kanske här uppskattar de tomma mellanrum där( "ingenting händer eller sägs")som du innan tyckte var jobbiga.

Onset's tomma små obehagliga utrymmen får vi lära oss att fylla, precis som en flashbackare ovan skrev att denne började diska och sen duschade.
Citera
2013-09-01, 19:01
Medlem
lite förvirrad på upcome? de hade jag gärna vart, en annan som mig spyr ju varje jävla gång, varje.. VARJE.... ska vi byta?
Citera
2013-09-01, 22:02
Medlem
sensi76xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballen12
lite förvirrad på upcome? de hade jag gärna vart, en annan som mig spyr ju varje jävla gång, varje.. VARJE.... ska vi byta?
Jag vet hur du har det. Känns som jag får influensa var gång. Jag tar avstånd från 4- ho met. Den känns .....ja giftig
Citera
2013-09-01, 22:33
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sensi76xx
Jag vet hur du har det. Känns som jag får influensa var gång. Jag tar avstånd från 4- ho met. Den känns .....ja giftig

Av 4-ho-met så spyr man redan första sekunden man får det i munnen pga smaken .

En låg dos MXE tar bort det obehagliga med onset, rekommenderas starkt.
Citera
2013-09-01, 22:38
Medlem
sensi76xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Av 4-ho-met så spyr man redan första sekunden man får det i munnen pga smaken .

En låg dos MXE tar bort det obehagliga med onset, rekommenderas starkt.

Ja får se. Man kanske kan ge det en chans till. Trippen e inte kass. Det e onseten som är skit. Men med lite MXE kanske det blir bättre. Får tänka på am man kanske skulle lägga en beställning på det. Tack för tipset
Citera
2013-09-01, 23:58
Medlem
ja gillar fyrat som fan, finns de inget liknande nu för tiden?
Citera
2013-09-02, 00:27
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballen12
ja gillar fyrat som fan, finns de inget liknande nu för tiden?

Blir lite OT, men 4-aco-met blir till 4-ho-met i magen.
Citera
2013-11-25, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Blir lite OT, men 4-aco-met blir till 4-ho-met i magen.

Trippmässigt, är de två substanserna lika varandra? Funderar på att köpa 4-aco-dmt för övrigt, men det är väl en helt annan femma.
Citera
2013-11-25, 12:59
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
Trippmässigt, är de två substanserna lika varandra? Funderar på att köpa 4-aco-dmt för övrigt, men det är väl en helt annan femma.

Kan inte uttala mig om det då jag inte testat 4-aco-met. Men i teorin så ska ruset vara väldigt lika om inte identiskt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in