2013-08-19, 15:18
Medlem
Hej

I maj var jag nere med en vän till Barcelona i en och en halv månad för lite semestrande. Väl där nere så stötte jag på en spanjorska som jag även fick hem till sängs.
Jag och min vän började umgås med henne och hennes vän och det blev en liten romans mellan mig och min flicka, lite farvälkyssar om kvällarna och så vidare.

Sista veckan bestämde jag mig för att stanna en vecka extra efter min polare åkt hem för att kunna spendera lite tid med min senorita.
Jag berättade att jag skulle ta in på vandrarhem och hon insisterade direkt på att jag skulle sova hemma hos henne istället.
Hon bor med hennes morsa och hennes äldre bror (hon 19, jag 20, bryshan21).

Packade hur som helst mina väskor och begav mig sedan till henne och väl där framme fick jag stelt hälsa på hennes morsa som inte talar engelska. Lyckligt nog var hon lärare så som min mor, så det lättade på mitt intryck. Brorsan hade jag redan träffat sen innan och numera är han som en vanlig polare till mig. Hur som helst så hade jag en superfin vecka med henne och jag började kära ner mig lite lätt. Mycket fina kvällar, mycket fint sex, rewliga dagar.

Sista dagen ville jag inte åka hem när jag skulle vinka av henne. Droppade nästan en tår vid avskedet och sa att jag skulle komma tillbaka.

NU några månader senare sitter jag här igen och har varit här sen den 1a juli. Allt var perfekt när jag kom ner och det kändes som att vi var ett par några veckor efter min ankomst. Hon har matat mig med bekräftelse och verkligen agerat som en flickvän ska, till idag. En "vän" till henne som åkte ifrån Barcelona har kommit tillbaka och hon berättade nyligen att hon har börjat uppskatta den här killen. Hon vet inte vad det är för känsla och om hon gillar honom.

- Im overwhelmed for some things and I think I need some space and I need to be alone

Vad ska jag göra? Hjälp mig grabbar. Jag är förälskad i den här lilla spanska saken... Hon har skrivit att jag ska ge henne lite tid
Citera
2013-08-19, 15:24
Medlem
DreamNights avatar
Du är dumpad.
Citera
2013-08-19, 15:26
Medlem
TrueCs avatar
Jobbigt sits, fick nästan lite ångest av att läsa bara. Du har ett ända kort att spela, och det är ignore. Låt henne höra av sig om det ska bli något, och när(om) hon gör det så var inte överväldigande med kärlek eller bekräftelse, låt henne vinna tillbaka dig.

Du kan inte göra något ut av situationen förutom att förvärra, så leave it be.
Citera
2013-08-19, 15:31
Medlem
Jag håller med föregående talare. Det är antagligen kört. Det ända lilla hoppet du har är att vänta och hoppas att hon saknar dig. Om du bönar/ber hör av dig en massa så känner hon att hon har makten och ja.. då är det kört.

Talar med erfarenhet.
Citera
2013-08-19, 15:32
Avstängd
micro113s avatar
Åk hem. Stannar du så kväver du henne eftersom hon bett om space, åker du hem så får hon chansen att sakna dig. En och en halv månads tät kontakt kan ju har gjort att hon tycker det blir lite för mycket helt enkelt.
Citera
2013-08-19, 15:34
Medlem
MrUnderligs avatar
Utgå från att hon har dumpat dig och knullar den där "vännen" ...

Skriv ingenting till henne nu under tiden hon ska tänka över saken när hon hör av sig ge igen med samma mynt och ge ett och i ränta. Hör hon av sig skriv likadant tillbaka.
Citera
2013-08-19, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahjnen
Vad ska jag göra? Hjälp mig grabbar. Jag är förälskad i den här lilla spanska saken... Hon har skrivit att jag ska ge henne lite tid
Skulle en spansk dam komma hem till mig i Sverige under samma förutsättningar skulle också känna mig låst efter några veckor och önska att jag fick svängrum och luft. Och jag är ändå avsevärt äldre än 19 år.

Du har väl i princip två val:

1. Åk hem till Sverige och se hur det utvecklar sig.
2. Flytta ifrån henne och ta in på nåt vandrarhem eller hyr en lägenhet, låt henne vara ifred och se vad som händer.
Citera
2013-08-19, 16:02
Medlem
mjps avatar
dumpad!
Citera
2013-08-19, 16:11
Medlem
Citat:
Hej

Vilke tjej morsa och äldre bror bor hon med?
Citera
2013-08-19, 19:19
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Citat:
Hej

I maj var jag nere med en vän till Barcelona i en och en halv månad för lite semestrande. Väl där nere så stötte jag på en spanjorska som jag även fick hem till sängs.
Jag och min vän började umgås med henne och hennes vän och det blev en liten romans mellan mig och min flicka, lite farvälkyssar om kvällarna och så vidare.

Sista veckan bestämde jag mig för att stanna en vecka extra efter min polare åkt hem för att kunna spendera lite tid med min senorita.
Jag berättade att jag skulle ta in på vandrarhem och hon insisterade direkt på att jag skulle sova hemma hos henne istället.

Packade hur som helst mina väskor och begav mig sedan till henne och väl där framme fick jag stelt hälsa på hennes morsa som inte talar engelska. Lyckligt nog var hon lärare så som min mor, så det lättade på mitt intryck. Brorsan hade jag redan träffat sen innan och numera är han som en vanlig polare till mig. Hur som helst så hade jag en superfin vecka med henne och jag började kära ner mig lite lätt. Mycket fina kvällar, mycket fint sex, rewliga dagar.

Sista dagen ville jag inte åka hem när jag skulle vinka av henne. Droppade nästan en tår vid avskedet och sa att jag skulle komma tillbaka.

NU några månader senare sitter jag här igen och har varit här sen den 1a juli. Allt var perfekt när jag kom ner och det kändes som att vi var ett par några veckor efter min ankomst. Hon har matat mig med bekräftelse och verkligen agerat som en flickvän ska, till idag. En "vän" till henne som åkte ifrån Barcelona har kommit tillbaka och hon berättade nyligen att hon har börjat uppskatta den här killen. Hon vet inte vad det är för känsla och om hon gillar honom.

- Im overwhelmed for some things and I think I need some space and I need to be alone

Oh man, finns inget som smakar bättre än latinamerikanska/spanska tjejers fittor.. Men det finns en eld i de tjejerna, och den måste man kontrollera.. Struntar man för mycket i den så slocknar den, är man för på så bränner man sig..
Citera
2013-08-19, 19:45
Medlem
TS Läs dessa

5 things about emotional infidelity

10 innocent actions that can lead to infidelity

40 fatal signs that you're about to be dumped
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto