• 3
  • 4
2013-09-03, 14:38
Medlem
Faomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutallatz
Till vissa som tror att denna tråd är död...
Det är den ej.
Imorgon så skriver jag en lång text där jag beskriver allt jag har fått uppleva på 2 veckor so stay tuned.
Jag har däremot en fråga till er läsare och då undrar jag ifall det är okej att köra cardio och med cardio menar jag att t.ex. gå på morgonen i en timma?
Är detta en bra idé? Är påläst om detta med dbol men verkar inte finna nått som har med morgonpromenader att göra så om ni kommer med en svar vore jag tacksam!

Som sagt, tråden är ej död och jag kommer att uppdatera imorgon!

Självklart kan du köra cardio, men ju mer du förbränner desto mer mat måste du få i dig.
Citera
2013-09-05, 21:49
Medlem
När kommer uppdateringen??
Citera
2013-09-07, 00:02
Medlem
Vikt nu?
Citera
2013-09-07, 22:34
Medlem
KrutOlas avatar
Tja! Jag ligger också på en dboll förstakur för tillfället. Hur går det för dig? Skulle va gött med en uppdatering
Citera
2013-09-16, 20:56
Medlem
getbusys avatar
Lånar denna tråden och ställer en fråga åt en polare till mig, han har blivit erbjuden malaay tiger Dianabol och undrar fall det är bra eller anus?
Citera
2013-09-17, 12:20
Medlem
Faomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Lånar denna tråden och ställer en fråga åt en polare till mig, han har blivit erbjuden malaay tiger Dianabol och undrar fall det är bra eller anus?

Och varför skriver du det i någon annans kurrapport när det finns en stor tråd just om " div. tillverkares prepp. Erfarenheter och frågor " ?
Citera
2013-09-17, 12:34
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy

Drygt att sabba hans tråd.
Men Malay Tigers dbol är grymma, allra bäst effekt får du om du trycker upp en tablett i arslet under natten och en i arslet innan gymmet.
Citera
2013-09-17, 13:40
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Drygt att sabba hans tråd.
Men Malay Tigers dbol är grymma, allra bäst effekt får du om du trycker upp en tablett i arslet under natten och en i arslet innan gymmet.

Du tillförd ju verkligen nått med den kommentaren. Drygt att sabba hans tråd, som han inte skriver i. Men helt klart så borde jag sökt bättre, och vart mindre lat.
Citera
2013-11-09, 22:05
Medlem
brutallatzs avatar
Först och främst vill jag be om ursäkt för att inte ha uppdaterat och orsaken till det är att jag har haft fullt upp med skolan, men träningen har precis gått lika bra!
Detta kommer bli en kort inlägg men jag säger så här...
FYFAN vilken kur alltså! Måste säga att Dianabol is the shit, jag trodde aldrig att man kunde gå in i gymmet och känna sig så självsäker på nästan varje vikt och övning.
Och styrkeökningar var helt otroligt, många på gymmet gav mig komplimanger och det peppade mig ännu mer.
PCT:n gick grymt också!

En kort sammanfattning:
Dianabol only kur ska man inte underskatta men vill man få ut mer ska man köra med testo e (vilket jag kommer göra på nästa kur)
Jag fick grymma ökningar på vikterna och massan också!

Men men, håll ett öga på mig för snart kommer en ny kur påbörjas, lite mera utförligt och med test e för första gången!
Då den nya kuren kommer uppdateras VARJE DAG eftersom att skolan kommer bli mindre jobbig då.
So stay tuned, peace!
Citera
2013-11-11, 14:52
Medlem
Faomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutallatz
Först och främst vill jag be om ursäkt för att inte ha uppdaterat och orsaken till det är att jag har haft fullt upp med skolan, men träningen har precis gått lika bra!
Detta kommer bli en kort inlägg men jag säger så här...
FYFAN vilken kur alltså! Måste säga att Dianabol is the shit, jag trodde aldrig att man kunde gå in i gymmet och känna sig så självsäker på nästan varje vikt och övning.
Och styrkeökningar var helt otroligt, många på gymmet gav mig komplimanger och det peppade mig ännu mer.
PCT:n gick grymt också!

En kort sammanfattning:
Dianabol only kur ska man inte underskatta men vill man få ut mer ska man köra med testo e (vilket jag kommer göra på nästa kur)
Jag fick grymma ökningar på vikterna och massan också!

Men men, håll ett öga på mig för snart kommer en ny kur påbörjas, lite mera utförligt och med test e för första gången!
Då den nya kuren kommer uppdateras VARJE DAG eftersom att skolan kommer bli mindre jobbig då.
So stay tuned, peace!

Hehe ja, de tog ett tag innan update men bättre sent än aldrig. Härligt att kuren gick bra för dig. Vad och när planerar du på att kliva nästa gång?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in